ירידה בשמיעה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה בשמיעה?
    מהדרום
    28/08/2007

    שלום רב, בגיל שנתיים נקבע שאני סובל מירידה בשמיעה באוזן שמאל, ירידה עיצבית אך דבר זה לא הפריע לי כלל ואין בעיות וקושי בשמיעה בחיי היום יום.

    היום אני בן 17 ולפני כחצי שנה עשיתי בדיקת שמיעה שבה אמרו לי שבאוזן שמאל יש ירידה קלה של 35 דציבלים ובאוזן ימין אין בעיה היא תקינה ושומעת טוב. שאלותי הן:

    האם עלי להרכיב מכשיר שמיעה באוזן הפגועה? עד עכשיו כלל לא היו לי בעיות בתקשורת! כשהייתי בן שנתיים עשו לי ניתוח כפתור באוזן שמאל, האם זו יכולה להיות הסיבה שבגללה יש ירידה בשמיעה באוזן זו.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בשמיעה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה

    ענת כוכבא
    28/08/2007

    ירידה של 35 דציבל מוגדרת כירידה קלה בשמיעה וההחלטה באם להרכיב מכשיר שמיעה היום תלויה בהרגשתך הסוביקטיבית. צריך לקחת בחשבון שהאוזן השמאלית שלך מקבלת פחות גירויים קוליים ולאורך שנים עלולה להופיע הדרדרות ברמה התיפקודית שלה.
    לגבי ניתוח הכפתורים שעברת בגיל צעיר אין ביכולתינו להתייחס האם בעקבות הניתוח יש ירידה בשמיעה.

    בברכה
    ענת כוכבא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו