בדיקות שמיעה לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות שמיעה לתינוק
    רגב
    27/08/2009

    בני לא עבר בדיקת סינון בבית חולים כשנולד.
    בגיל 3 שבועות החלטנו להעביר אותו בדיקה אודאילוגית דרך הקופה. ב 2 מבחנים התקבלו תגובות, חוץ מאשר ב-startle.
    הטכנאיות שאלו אותי אם יש בעיות שמיעה במשפחה וציינתי שבן דוד שלי לקוי שמיעה (לא מלידה, אלא בעקבות מחלת ילדות).
    הטכנאיות קבעו שעליו לעבור בדיקה חוזרת בגיל 5 חודשים.

    בגיל 5 שבועות החלטנו להעביר אותו בדיקת סינון בבית חולים.
    הוא עבר את הבדיקה ב-2 האוזניים.
    הקלינאית שאלה אם יש בעיות שמיעה במשפחה, ושוב ציינתי את הבן דוד.
    הקלינאית קבעה שבגלל הבן דוד, התינוק נמצא בקבוצת סיכון, ולכן עליו לעבור בדיקת ברה.


    מי צודק ? מה עושים ? (כמה בדיקות אפשר לעשות לילד כה קטן)?
    אני חייב לציין שהילד כן מגיב לרעשים בבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות שמיעה לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי רק להוסיף...

    רגב
    27/08/2009

    הוא לא עבר בדיקה כשנולד, כי המכשיר היה מקולקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות שמיעה לתינוק

    ענת כוכבא
    27/08/2009

    לרגב שלום! כאשר קיים שמץ של ספק לגבי מצב השמיעה אצל תינוק , לא מסתפקים בבדיקות שמיעה התנהגותיות, אשר בגילאים כה צעירים לא מאפשרות לבדוק כל אוזן בנפרד. לכן הפתרון הינה בדיקת ברה, אשר הינה בדיקה אובייקטיבית ולא תלויה בתגובה התנהגותית. עדיף לבצע את הבדיקה, אשר אינה פולשנית, מאשר להצטער בעתיד על כך, שהבדיקה לא בוצעה בזמן.בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנת נכון...

    אורית
    27/08/2009

    הבדיקה האחרונה שעבר בבית החולים היתה TEOAE .
    הוא עבר בהצלחה ב-2 האוזניים.

    מה בדיוק הסיבה שיש עליו לעבור ברה ?
    בגלל הבן דוד ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנת נכון...

    חגית שגיא
    27/08/2009

    רגב שלום,
    יש מספר קריטריונים הנקראים גורמי סיכון, וכשהם קיימים לא מסתפקים בבדיקת הסינון של בי"ח ובבדיקה אחת לאחר הלידה וממשיכים לעקוב אחר התינוק על ידי בדיקות נוספות - אובייקטיביות (ברה) והתנהגותיות בגילאים שונים.
    כל זאת על מנת למנוע מצב שמפספסים לקות שמיעה אצל ילד ומתחילים בשיקום בגיל מאוחר.
    בדיקות סינון טובות בדרך כלל לאיתור לקויות שמיעה אך תמיד קיים סיכוי שהם יפספסו, ולכן כאשר לילד יש אחד מגורמי הסיכון - כמו לקות שמיעה במשפחה - ממשיכים בבדיקות עד לקבלת תמונה ברורה ומדויקת יותר של השמיעה.
    עצתי היא שתקשיב לאנשי המקצוע ותבצע את הבדיקות שהמליצו לך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו