שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    טניה
    08/10/2009

    בני בן שנתיים ומדבר כבר כ3 משפטים רצוף כולל לשיר בית משיר.
    הוא מדבר על עצמו רק בגוף נקבה- אני יושבת, אני אוהבת, אני רוקדת, אני אוכלת וכו' ניסיתי לתקן אותו כל פעם ולא נראה שזה ממש עוזר. בנוסף התחלתי להסביר לו שהוא בן כמו אבא ואמא בת וכו' אבל אני לא בטוחה שזאת הדרך.

    אשמח אם תוכלו לכוון אותי כיצד אוכל לשפר את הבנתו במהלך הזמן.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    ענת כוכבא
    11/10/2009

    לטניה שלום!ישנם ילדים, הנוטים להשתמש תחילה בצורת נקבה בפועל למרות היותם בנים.תופעה זאת אופיינית הרבה פעמים לבנים, שסביבם הרבה בנות (אחיות, ילדות בגן וכו'). כאשר אנו מנסים לתקן, זה לרב לא יעיל ולעיתים גם מאוד מתסכל לילד שכאשר הוא מדבר, במקום ליהנות מדבריו מעירים לו. הדרך הטובה לפעול לשינוי המצב הינה לתת לו דגם טוב , למשל כאשר בנך אומר "אני הולכת", להגיד לו "נכון, אתה הולך מהר". כך הוא ישמע את האפשרות הנכונה, אך כמשפט חיובי וכחלק משיחה.
    במידה ואינכם רואים שינוי כדאי להגיע ליתר בטחון לאבחון קלינאית תקשורת, שתוכל לוודא שאין קשיים אחרים בשפה, המביאים לבלבול הזה ולתת לכם הדרכה יותר ספציפית לבנכם. בנצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו