טיפול באוטוסקלרוזיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול באוטוסקלרוזיס
    רון
    13/10/2009

    שלום לרופאים ולקוראים,

    יש לי אוטוסקלרוזיס. כנראה שתהליך הירידה בשמיעה ארך שנים והעדפתי להתכחש לו.
    כרגע הירידה הינה באוזן אחת בלבד. ירידה בינונית. הנני בן 39.

    אני מנסה לברר את הבאות:
    1. אם לא אטפל בכלל, מהו עתיד האוזניים שלי?
    2. מהם דרכי הטיפול האלטרנטיביים מחוץ לניתוח ( stapedotomy אם אני לא טועה) ? האם יש גם טיפולים הומואופטיים?
    3. במקרה של ניתוח... מהם הסיכויים להצלחה בקרב הגילאים שלי? מהם הסיכויים לתופעות לוואי ( צפצופים, זמזומים וכו)? מהם הסיכויים היום לחרשות ( בעבר היה מקובל 1%...)
    4. האם הבעיה נפתרת? שהרי לא מטפלים במחלה אלא בסימפטום?
    5. לגבי פרוצדורת הניתוח:
    * האם מבוצע בהרדמה כללית או חלקית? מהם היתרונות והחסרונות?
    * כמה זמן אורכת ההחלמה ( דם , נקיון וכו)? אחרי כמה זמן חוזרים לעבודה במשרד בצורה מליאה?
    * מהם תופעות הלוואי המקובלות?
    6. מיהם הרופאים המובילים? דיאגנוסטיקנים ומנתחים?

    הרבה תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול באוטוסקלרוזיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול באוטוסקלרוסיס

    ענת כוכבא
    13/10/2009

    לרון שלום! הפורום שלנו לא מיועד לשאלות בתחום רפואת א.א.ג - אנו כקלינאי תקשורת מיעצים בנושא תפקודי שמיעה. עליך להעביר את הפנייה לפורום רופאי א.א.ג.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו