ירידה בשמיעה האם לעשות ניתוח?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה בשמיעה האם לעשות ניתוח?
    מירב
    03/12/2009

    שלום
    אני בת 32 נשואה עברתי 5 לידות, בילדותי סבלתי מדלקות אוזניים חוזרות ונישנות.
    במהלך השנים חשתי שיש הבדל בין שמיעה באוזן ימין לעומת אוזן שמאל, אך לא יחסתי חשיבות לעניין.
    היום ארבעה חודשים לאחר לידת בני , אני מרגישה ירידה רצינית בשמיעה באוזן שמאל.
    הגעתי למצב שאם אוזן ימין סגורה או לא מופנית לכיוון הקול אני לא שומעת כלום!
    פניתי לאף אוזן גרון הוא לא ראה ממצאים בבדיקת אוזניים והפנה אותי למכון שמיעה
    נבדקתי במכון שטיינר והתוצאה לא טובה בכלל, קלינאית התקשורת אמרה שיש מקום למכשיר שמיעה.
    חזרתי לרופא והוא המליץ על ניתוח באוזן ע"מ לבדוק איזו עצם שמע לא פעילה ולהחליף אותה.
    הכל חדש לי ומפחיד מה עושים? עם מי מתייעצים?
    האם ללכת לחוות דעת נוספת? למי ללכת?
    מה הסיכונים ומה הסיכויים לניתוח שכזה?
    תודה מירב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה האם לעשות ניתוח?

    ענת כוכבא
    03/12/2009

    למירב שלום! במחלות אוזניים, בהם ניתן להתערב כירורגית עדיף תמיד למצות את האופציה הזאת לפני שפונים לקלינאי תקשורת להרכבת מכשיר שמיעה. בעזרת טיפול רפואי מרחיקים את הצורך בשימוש במכשיר שמיעה לשנים רבות ,לכן הייתי ממליצה לך לפנות לרופא ,אשר יסביר לך את כל הכרוך בניתוח שהוצא לך. לגבי הניתוח והשלכותיו עלך לפנות לפורום רופאי א.א.ג. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו