אי שתוף פעולה בבדיקת שמיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי שתוף פעולה בבדיקת שמיעה
    אביב
    07/01/2010

    שלום
    בני בן 4. בהיותו עובר נדבק ב CMV.
    הוא נולד בריא, היינו במעקב שמיעה ליתר בטחון שכלל בדיקת ברה ושתי בדיקות בתא אקוסטי, כולן היו תקינות, ושוחררנו ממעקב בגיל שנה וחצי.
    לאחרונה אני ואביו מתרשמים שהוא שואל הרבה "מה" ואנחנו צריכים לחזור על דברינו.
    בגלל הCMV החלטנו שנבצע בדיקת שמיעה (בקופ"ח), אך בזמן הבדיקה הילד סרב לשתף פעולה ולחבוש אזניות (הכנתי אותו לבדיקה אך לא לאזמניות מכיוון שבגיל שנה וחצי לא נעשה בהן שימוש ולא ידעו אותי כיצד תתנהל הבדיקה כיום).
    אני מעונינת בעצה- האם להתעקש על הבדיקה? הילד מדבר שוטף, הוגה את כל ההגאים, שר שירים, אינו נוחר, וחוץ ממני ומאביו איש לא הבחין שיש בעיה.
    אם לבדוק בכל זאת- האם בדיקה במכון פרטי עשויה להיות יותר ידידותית?
    אשמח לקבל המלצות על מכונים פרטיים באזור רחובות
    וכן עצות כיצד להתמודד עם אי שיתוף פעולה.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי שתוף פעולה בבדיקת שמיעה

    ענת כוכבא
    07/01/2010

    לאביב שלום! צר לי שנחלתם אכזבה בחווית בדיקת שמיעה התנהגותית של בנכם. הדרך הכי טובה להכינו לבדיקה היא דרך משחק קולות עם אוזניות: תרכיבו לבנכם אוזניות גדולות על האוזניים ואם אפשר גם אתם תרכיבו אוזניות. תשמיעו בתורות קולות שונים ומשונים וכל פעם שמישהו שומע- מניח משהו כמו חלק ממגדל או פאזל. בדיקת שמיעה התנהגותית בגיל 4 הינה חוויה של משחק ולא צריכה לגרום לילד לסרב לשתף פעולה. אינני יכולה להמליץ בפורום על מכון ספציפי, אך הכי פשוט תבדקו בקופה, בה אתם מבוטחים את האפשרויות, העומדות לרשותכם. וכן - כדאי לחזור על הבדיקה למען השקט הנפשי שלכם. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו