מכשירי שמיעה לליקוי אחרי גידול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכשירי שמיעה לליקוי אחרי גידול
    רותי
    17/03/2010



    לפני כשנתיים, בעקבות ירידה בשמיעה, מצאו אצלי גידול שפיר (נוירינומה אקוסטית) בתעלת השמע. לפני כשנה עברתי רדיו סרג'רי, וכעת יש לי 24% שמיעה (בקטגורית 'הבנה') באוזן שמאל (ימין שומעת כרגיל). ויש טינטון. השאלה אם יש טעם לנסות מכשיר שמיעה? אומרים שהוא עוזר לשקם את העצב שנפגע, האם זה ייתכן? תודה, רותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשירי שמיעה לליקוי אחרי גידול

    ענת כוכבא
    17/03/2010

    לרותי שלום! בואי נתחיל מהסוף : אין מכשיר שמיעה או אביזר כלשהו אחר, שביכולתו לשקם את עצב השמיעה, אך שימוש במכשיר שמיעה יכול להועיל . אינני יודעת מה עוצמת הפגיעה בשמיעה כתוצאה מניתוח, לכן קשה לי לכוון אותך יותר ספציפית לאופן שיקום באוזן הפגועה, אך קלינאי התקשורת שמתמחה בשיקום שמיעה יכול לייעץ לך במה לבחור. חשיבות השמיעה הדו-צידית גדולה בתחום התמצאות שמיעתית במרחב וגם במצב של פגיעה ביכולת פיענוח הדיבור לא הייתי מוותרת על נסיון להרכיב מכשיר. לכן אני ממליצה לנסות ולהתרשם מתרומת מכשיר השמיעה, אשר יוכל גם לעזור לך במידת מה להתמודד עם הטנטון. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה

    יוסי
    13/04/2010

    שלום אני יוסי ואנין בן 14 וחצי . בגיל 4 הייתה לי ירידה ממש חמורה בשמיעה אז עברתי ניתוח צינוריות , וזה עזר אבל שהגעתי לגיל 9 חזרה בעיית השמיעה והיא הייתה ירידה של 40 מעלות ב2 האוזניים. ומלפני חודש וחצי עשיתי שוב בדיקת שמיעה והיא הראתה שבאוזן ימין יש לי ירידה בשמיעה של 28 מעלות , ובשמאל הכל בסדר . יש לציין שבאורך כל ילדותי עד עכשיו תמיד סבלתי מדלקות חמורות באוזניים , נוזלים וכו' ..
    אז השאלות שלי הם:
    1. אני מרגיש שהשמיעה שלי טובה חוץ מההבדלים שאני מרגיש בין האוזניים , ותמיד באוזן ימין אני כל יום מנקה מחדש ויש לי כל הזמן לכלוכים מחדש (הרבה) , ובאוזן שמאל אין כלום . שאלתי היא האם אני צריך לטפל בזה או שלא?
    2. האם זה גורם לאיזה מחלות או משהו כזה בעתיד?
    3. אני אשמח עם תגיד לי מה מצבי , ועם יש צורך לדאגה .. ועם יש פיתרון , או עם צריך להתייחס לזה בכלל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה

    חגית שגיא
    14/04/2010

    יוסי שלום,
    אם הבנתי את תיאורך נכון אתה חש ירידת שמיעה באוזן אחת ומקורה הוא כנראה בדלקות.
    לגבי ההפרשות - את שאלותיך לגבי הניקוי ונזק אפשרי יש להפנות לרופא אא"ג
    לגבי השמיעה במידה והירידה ממושכת ניתן בהחלט להעזר בהגברה על מנת להינות מתפקוד שמיעתי תקין.
    אני ממליצה לגשת לרופא אא"ג ולאחר מכן לקלינאי תקשורת שמתמחה בשיקום שמיעה, והוא יוכל להמליץ לך על השיקום הטוב ביותר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו