בעיית שמיעה לילדה בת 3 וחודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית שמיעה לילדה בת 3 וחודשיים
    ליאור
    14/06/2010

    שלום רב,

    לפני כחצי שנה הבחנו שבתנו הגדולה חוזרת הרבה על המילה "מה?" ופעמים רבות נראה כי אינה שומעת מה אנחנו אומרים לה. הופנינו לבדיקת שמיעה. בבדיקה התגלתה ירידה בשמיעה יותר בצד ימין מאשר שמאל. בימין סף 35-40 די.בי, בשמאל 20 די.בי. כמו כן- יש לה שטף ואוצר מילים, אך עדיין לא לגמרי ברור. יש לציין שממש לפני כשבועיים נגמלה ממוצץ.
    בעקבות תוצאות הבדיקה הופנינו לרופא א.א.ג ילדים שלא מצא בעיה כלשהי באוזניים כגון נוזלים. המלצת הרופא לחזור על בדיקת השמיעה כעת, בחודשי הקיץ (הבדיקה היתה בחודש אפריל) ולחזור אליו שוב.
    שאלתי- בהנחה שהתוצאות יחזרו על עצמן- מה הסיבה לירידה בשמיעה ומהו הטיפול המומלץ בדרך כלל?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית שמיעה לילדה בת 3 וחודשיים

    חגית שגיא
    14/06/2010

    ליאור שלום,
    לגבי הסיבה לירידה בשמיעה - שאלה זו יש להפנות לרופא אא"ג
    לגבי הטיפול המומלץ - זה תלוי בסיבה לירידה. קשה לפרט כאן את כל אפשרויות הטיפול לכל סיבה אפשרית לירידה בשמיעה.
    אני מציעה לחזור על הבדיקה, ולהמשיך בהתאם לתוצאותיה.
    נשמח לשמוע מה יהיו תוצאות הבדיקה הבאה ולנסות לעזור לך בהתאם

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו