ליקוי שמיעה עצבי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליקוי שמיעה עצבי
    קובי
    13/11/2007

    שלום אני בן 35 סובל מליקוי שמיעה עצבי מגיל 10 באוזן שמאל שבאוזן זאת אינני שומע כלל ,
    מה שנישאר לי זה אוזן ימין רק כאשר בזמן האחרון אני מרגיש שיש ירידה בשמיעה גם .
    לאורך כל השנים הייתיי סובל מסחרחורות איבוד שיווי מישקל בחילות הקאות וכאבי ראש
    הרכבתי פעם מכשיר שמיעה אבל הורדתי אותו לגמרי מהבושה שלא יצחקו עליי .
    השאלה שלי היא אם עכשיו ככל שאני מתבגר יש יותר בעיות כי אני מטופל אצל רופא א.א.ג שבו הוא מנקה ושואב שלי באוזניים חוזרות ונשנות הבעיות שסיפרתי כמו :כאבים ולחץ בראש , סחרחורות , איבוד שיווי משקל, בחילות , הקאות , חוסר ריכוז בקיצור אני מרגיש אטום לגמרי כי לפי מה שאני קורא בכל מיני מאמרים שכל זה קשור לליקוי שמיעה עצבי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליקוי שמיעה עצבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוי שמיעה עצבי

    איילה ולדמן
    13/11/2007

    קובי שלום
    לפי התאור שאתה מסרת אתה סובל מבעיות שקשורות כנראה גם במערכת ההולכתית וגם במערכת התחושתית-עצבית. ואכן התופעות שאתה מתאר יכולות לנבוע גם מהאוזן התיכונה וגם מהאוזן הפנימית. באשר למצב הרפואי של האוזניים שלך, מי שמוסמך לענות לך הוא רופא א.א.ג וטוב שאתה נמצא אצלו במעקב תקופתי. לגבי המצב השמיעתי, אם כפי שתארת הינך סובל מירידה בשמיעה גם באוזן הטובה שלך, כדאי שתדע שיש פתרונות טובים בהרבה משהיו קיימים לפני שנים וחשוב וכדאי לגשת לקלינאי/ת תקשורת לצורך יעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו