מכשיר וכיתה א !!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכשיר וכיתה א !!
    חגית
    10/01/2011

    שלום לכן .... יש לי עוד שאלה .. אחרי קריאה והמלצות שונות ומגווונות .. החלטתי להרקיב לבתי שני מכשירי שמיעה ..... להזכירכם היא בת 5 .... בעיה דו צדדית 40 - 45 ... !!!
    אני צריכה ללכת להתאמת מכשיר כבר השבוע בהדים אבל קראתי באתר על משכיר נסטר לילדים רציתי לדעת מה דעתכן על זה .. ??
    ..
    האם לוקח זמן להתעכלם למכשיר הילדה שלי הרביחה שנה ואמורה לעלות לכיתה א .. אני מאוד רוצה להשאיר אותה עוד שנה בגן עקב הבעייה שלה ..... ושלא יהיה לה עומס ריגשי גם להרכיב מכשיריר שמיעה וגם המעבר לכיתה א ........ ידוע לכן אם יהיה ניתן להמיליץ להשאירה בגן עקב ההיסתגלות למכשירים ..? כי היום הם מאוד נוקשים בסך הכל היא חכמה ונבונה ובעיית שמיעה זו לא סיבה להאשירה שנה נוספת בגן חובה ............ !!!1 אבל מבחינת רגשית אני מאוד רוצה ....שתישאר .!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכשיר וכיתה א !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשיר וכיתה א !! - תגובה

    ענת כוכבא
    10/01/2011

    למיכל שלום!קודם כל אני שמחה על החלטתכם להרכיב לבתכם שני מכשירי שמיעה.לגבי מכשירי שמיעה תוך אוזניים ענינו לך בעבר ועמדתנו לא השתנתה.כשמדברים על מכשירים נסתרים - הים הכוונה גם למכשירי שמיעה מאחורי האוזן.
    לגבי השארתה של בתכם בגן לצורך הסתגלות למכשירי שמיעה הייתי מתיעצת עם פסיכולוגית הגן. לדעתי אם לילדה אין בעיה להשתלב בבית ספר,אז ההסתגלות למכשירי שמיעה לא צריכה לעכב אותה, כי לילדים יש יכולת הסתגלות מהירה. אבל שוב- עדיף להתייעץ עם פסיכולוגית, שמכירה אותה. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו