עיניים אדומות לכלבה שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיניים אדומות לכלבה שלי
    אלוניל'ה
    30/06/2011

    אני ואמא שלי שמנו לב שהעיניים
    של הכלבה שלנו - אדומות(בלבן שמסביב,לא באישונים עצמם) ויש לה נימים אדומים.
    שמנו לה על דעת עצמנו טיפות עיניים לאנשים(טיפות אנטיביוטיות, וטיפות להפחתת אדמומיות שבעין),והמצב השתפר,אבל לא בהרבה(במקום האדום שהיה לה,יש לה
    עכשיו גוון ורוד-אדום)..מה שמוזר שלפעמים אני מסתכל על האדמומיות של העיניים
    ופעם הן נראות בסדר,ואחרי כמה דקות שוב אדומות(בלי קשר לטיפות).

    עבר שבוע וחצי-שבועיים בערך,והמצב נשאר אותו הדבר.

    שאלות:
    למה זה לא מתרפא? בדרך כלל בעיות כאלה חולפות מהר.
    מה זה יכול להיות? אף פעם לא היו לה בעיות בעיניים.
    האם יש דרך לטפל בזה מבלי ללכת לוטרינר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיניים אדומות לכלבה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיניים אדומות לכלבה שלי - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    01/07/2011

    שלום,
    מומלץ להמינע משימוש בתרופות של אנשים בכלבים, לא כל התרופות מתאימות ולעיתים מבלי שהתכוונתם לכך אתם עלולים לגרום נזק לכלבתכם. אזור הלובן בעין מכונה - סקלרה, כלי דם גדושים באזור יכולים להוות סימן לדלקת בעין אך ייתכן ויש קשר למצבים בהם הכלבה מתרגשת ולאו דווקא לבעיה בעין. קשה להמליץ על טיפול מבלי לראות את הבעיה, האם הכלבה מרגישה טוב מלבד בעיה זו? בידקו בבית האם הכלבה עוצמת את העיניים (ממצמצת וא רוצה לפתוח אותן)? האם יש הפרשות? האם גם הלחמית אדומה? האם הגודש שאתם רואים זהה בשתי העיניים?
    מומלץ לגשת לבדיקה אצל וטרינר. רפואה שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו