מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עיניים אדומות לכלבה שליאלוניל'ה30/06/2011
אני ואמא שלי שמנו לב שהעיניים
של הכלבה שלנו - אדומות(בלבן שמסביב,לא באישונים עצמם) ויש לה נימים אדומים.
שמנו לה על דעת עצמנו טיפות עיניים לאנשים(טיפות אנטיביוטיות, וטיפות להפחתת אדמומיות שבעין),והמצב השתפר,אבל לא בהרבה(במקום האדום שהיה לה,יש לה
עכשיו גוון ורוד-אדום)..מה שמוזר שלפעמים אני מסתכל על האדמומיות של העיניים
ופעם הן נראות בסדר,ואחרי כמה דקות שוב אדומות(בלי קשר לטיפות).
עבר שבוע וחצי-שבועיים בערך,והמצב נשאר אותו הדבר.
שאלות:
למה זה לא מתרפא? בדרך כלל בעיות כאלה חולפות מהר.
מה זה יכול להיות? אף פעם לא היו לה בעיות בעיניים.
האם יש דרך לטפל בזה מבלי ללכת לוטרינר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים אדומות לכלבה שלי - תגובה
ד''ר נורית פרנקל01/07/2011שלום,
מומלץ להמינע משימוש בתרופות של אנשים בכלבים, לא כל התרופות מתאימות ולעיתים מבלי שהתכוונתם לכך אתם עלולים לגרום נזק לכלבתכם. אזור הלובן בעין מכונה - סקלרה, כלי דם גדושים באזור יכולים להוות סימן לדלקת בעין אך ייתכן ויש קשר למצבים בהם הכלבה מתרגשת ולאו דווקא לבעיה בעין. קשה להמליץ על טיפול מבלי לראות את הבעיה, האם הכלבה מרגישה טוב מלבד בעיה זו? בידקו בבית האם הכלבה עוצמת את העיניים (ממצמצת וא רוצה לפתוח אותן)? האם יש הפרשות? האם גם הלחמית אדומה? האם הגודש שאתם רואים זהה בשתי העיניים?
מומלץ לגשת לבדיקה אצל וטרינר. רפואה שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










