כשל כלייתי אצל חתול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כשל כלייתי אצל חתול
    אנג'י
    22/09/2011

    שלום,
    החתול שלי בן השמונה, סובל מכשל כלייתי.
    גיליתי את זה לאחרונה, עשיתי את כול הבדיקות האפשריות ולפי מה שהוטרינר אומר המצב שלו חמור מאוד.
    אני מטפלת בו לפי איך שהוטרינר אמר, אוכל רפואי, עירוי נוזלים תת עורי וכדורים למינהם.
    הבעיה היא שלאחרונה הוא מסרב לאכול כול אוכל רפואי וניסתי כמה סוגים גם את הK\D וגם את האוכל הרפואי של רויאל קניל.
    האכלתי אותו באוכל רגיל מקופסאות שימורים והוא היה אוכל אותו טוב עד אתמול שהוא הפסיק לאכול גם אותו.
    אני לגמרי אבודת עצות.. לא יודעת מה לעשות איתו? איך לגרום לו לאכול?
    האם לתת לו את כול הכדורים האלה ? כי לא נראה לי שהם עושים לו טוב,המעוררי תאבון גורמים לו להתנהגות מאוד מוזרה והכדורים האחרים הוא מקיא.
    איך אפשר לטפל בו בצורה הטובה ביותר?
    אשמח לקבל תשובה בהקדם.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כשל כלייתי אצל חתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשל כלייתי אצל חתול - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    22/09/2011

    שלום רב
    זו אכן עשויה להיות בעיה- גם משום שחתול שאינו מורגל במזונות רפואיים מתקשה לעיתים להתרגל לאלה, וגם משום שלחתולים עם כשל כלייתי יש לעיתים בחילה ותיאבון מופחת בשל כך.
    ניתן לטפל בבעיה על ידי מתו נוזלים במינון שבועי מוגבר במידת הצורך, תרופות נוגדות בחילה ואפשר אף להכין מזון ביתי שמותאם לבעיות כליה. קיימים מתכונים שונים שניתן להשתמש בהם.
    צריך לזכור שהדבר החשוב ביותר הינו קודם כל שהחתול יאכל על מנת למנוע סיבוכים אחרים מלבד כשל הכליות שהינו סובל ממנו כבר, ולכן- קודם אוכל. אחר כך אוכל לבעיות כליה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו