אימוץ גור חתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימוץ גור חתולים
    רן
    27/09/2011

    שלום,
    אני וחברתי מעוניינים לאמץ גורה של חתול בריטי.
    ישנם אנשים רבים שמוכרים גורים אלו לאימוץ מגיל חודש והלאה, אך יש שאומרים שלא מומלץ לקחת גור בן פחות מ-3 חודשים, ובטח שלא לפני החיסון הראשון (שנעשה בגיל חודשיים בערך). האם זה נכון?
    בכל מקרה, ישנה גורה שממש התאהבנו בה והיא נמסרת לאימוץ בגיל
    חודש ושבוע-שבועיים, ובלי חיסונים.
    אני מבין שזה לא אידיאלי, אך כמה זה בעייתי ומאילו סיבות?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימוץ גור חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוץ גור חתולים - תגובה

    ד''ר נטע-לי פוירשטיין-גנור
    27/09/2011

    שלום רן,
    אין כל מניעה לאמץ את גור החתולים לאחר גיל הגמילה- גמילה ראשונית מתחילה בגיל של כ-4 שבועות והיא מלאה בגיל של כ-8 שבועות. יש חשיבות ליניקה ולתקשורת בין האם לגורים ועל כן חשוב להמתין לתקופה זו.חשוב לבדוק את המצב הגופני והבריאותי של החתול בבדיקה ראשונית אצל הוטרינר, כאשר מועד החיסון הראשון הוא אכן בגיל של 8 שבועות. חשוב לא לחשוף את החתול לחתולים לא מחוסנים או למקורות זיהום של שתן/צואה לפני תום קבלת סדרת החיסונים, אולם אימוץ החתול בגיל 8 שבועות הנו בטוח בהחלט!
    בהצלחה ושנה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו