בענייני חתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בענייני חתולים
    רחל
    26/06/2012

    שלום רב! ותודה על האפשרות לשאול וללמוד.
    האמת שאני חדשה בעולם החתולים ואין לי הרבה ידע בנושא.

    יש לי חתולה מקסימה שאימצתי לא מזמן - היא מחוסנת מעוקרת והכל...
    לפני בערך שבוע וחצי החתולה שלי מעין תקעה בי את ציפורניה בעת שנבהלה ממשהו- והחורים היו די עמוקים, דימום קל ואח"כ מעין מוגלה שמילאה את ה"חור". הפצע הגליד מהר- תוך יום אבל עד היום הוא מאד מגרד.
    הגירוד הוא זה שמדאיג אותי...
    מה עליי לעשות?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בענייני חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בענייני חתולים - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    26/06/2012

    שלום רחל,
    מזל טוב על אימוץ החתולה! האם הפצע עדיין מוגלתי?
    באופן כללי לאחר נשיכה/ שריטה מחתול מומלץ לחטא את האזור עם חומר אנטיספטי ולאחר מכן יש לעקוב אחר הפצע ואחר הגדלה של קשר לימפה מנקז (לדוגמא במידה והפצע ביד אז יש לעקוב אחר קשר הלימפה בבית השחי). במידה ויש סימני זיהום ( הפצע עם הפרשות, נפיחות, כאב ,אודם וחום והקשר לימפה גדל) מומלץ לגשת לרופא משפחה לקבלת הנחיות להמשך טיפול.
    בהצלחה
    ורק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו