מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פקינזית בת 8שושי09/12/2008
שלום הפקינזנת שלי שישלה והקיאה יומים ממש קל שיום שלילי שלשלה דם אדום ממש אבל נשארה די חזקה אחרי מספר שעות שעשתה שוב דם דמי וגם המצב שלה הדרדר לקחתי אותו לוטרינר ואז הדרדר עוד היא היתה מיובשת מאד קיבלה עירוי פלוס תרופות ושהתרופות בעירוי הסתימו התחיל קוצר שנימה חריף מאד כמו אסטמה והיא לא יכלה לנשום ממש בקושי אז העברנו אותו במהירות לבית חולים הוטרינרי כי היא היתה צריכה חמצן שם עשו צילומי רנטקן ואולטרסנד ומצאו שיש לה בצקת קשה סביב הלב הריאות והאף הסיכוי שלה לשרות היה קטן מאד אבל היא עברה את הלילה בבית החולים בסדר והיום ארבע ימים ימים אחרי ובלי חמצן יומים כבר מטופלת על ידי כדורים בבית שאלותי הם יש לה אישון אחד מורחב מאד? מה אומר ומה ניתן לעשות היא חלשה מאד מאש בקושי עומדת? מה יתן לעשות? האם היא תחזור לעצמה ? היא לא רוצה לאכול כלום ביומים אללו בבית אכלה ביחד חצי ביצה מה עושים? הכדורים שנותנים לה פוזיק רבע כדור כל 8 שעות טוב? או צריך משהו אחר? מינון שונה? כדור בשם אנלפריל 5 חצי כדור כל 12 שעות טוב? או צריך משהו אחר? מינון שונה? האם ניתן לתת משהו התיאבון? היא שותה מלא עושה פיפי ופעם אחד קקי רך בלי דם לא מקיאה יותר היא גם מעוקרת יש לציין בריאה היתה תמיד אנחנו מבקשים שתעזרו לנו לעזור לה ולתת לנו מענה לשאלות הרבות שלנו וכל טיפ עזרה או טיפול נוסף שאפשר לתת לה כדי שתצא מהמצב הזה תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקינזית בת 8
ד''ר סמדר טל10/12/2008לפי התאור שלך אני מבינה שהכלבה סובלת מבעיית לב. אם היא כבר יומיים בבית ולא חל שום שיפור במצבה, על פי התאור שלך, מומלץ לקחת אותה לביקורת בבית החולים או אצל הוטרינר שלכם. באופן כללי זה יכול לקחת זמן עד שהיא תתאושש אך הייתי מצפה לראות שיפור כלשהו ומדבריך נשמע שאין ואולי אף חלה התדרדרות. המלצתי היא לקחת אותה לוטרינר לבדיקה על מנת שיוכל להעריך את מצבה הכללי.אינני יכולה להמליץ על טיפול תרופתי כזה או אחר מבלי לראות את פרטי התיק הרפואי של הכלבה, אני מניחה שאם אתם פועלים על פי ההנחיות שקיבלתם בבית החולים הוטרינרי המינונים וסוגי התרופות מתאימים למצבה של כלבתכם. התרופה שהכלבה מקבלת בשם פוסיד הינה תרופה משתנת וזו הסיבה שהיא עושה כעת הרבה פיפי.
רק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ( מהלילה החל שיפור )
שושי10/12/2008שלום מאתמול בלילה הכלבה שלנו דונה התחילה להסתובב בבית לנבוח קצת לקשקש בזנב ויותר לאכול אני נותנת לה ביצה קשה גבינה לבנה קוטצ כי קשה לה לבלוע וזה יותר קל לה לאכול את האוכל היבש היא לא רוצה להריח אפילו האם האוכל שאני נותנת לה החשב טוב לה?? האם להוסיף לה עוד מאכלים ומה להוסיף?? היה לה שלוש פעמים המשך השלושה ימים האחרונים מין התקף שהיא נוטה הצידה ומתחילה לרעוד הפנים שלה משדרות אפטיות היא לא מגיבה זה נראה שהיא חירשית ולא רואה בהתקף הזה היום לא היה התקף כזה מקווה שלא יהיו יותר זה מפחיד מאד ומלחיץ מה זה יכל להיות?? תודה רבה על תשובתך הקודמת אלמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקפים
ד''ר סמדר טל17/12/2008במידה וההתקפים האלו חוזרים על עצמם או במידה ומצבה הכללי לא משתפר יש לקחת אותה לביקורת אצל הוטרינר המטפל בהקדם. התקפים אלו עלולים להיות מסוכנים ויש לאבחן את מקורם ולתת טיפול בהתאם.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










.jpg)