מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כלב בוקסר הפסיק לאכולאבירם13/04/2009
שלום
הכלב שלי בן 1 ושלושה חודשים
כבר כמעט חצי שנה שאני מאכיל אותו במזון שנקרא nutram
המזון נחשב מאד איכותי והכלב היה "טורף" אותו כל פעם שהייתי ממלא לו את הצלחת .
הצלחת שהיתה לו עד לפני חודש היתה עשויה מפלסטיק ..
לפני כמה זמן הוא התחיל לגשש בצורה מוזרה את הכלי מספר פעמים עד שהתחיל לאכול.
ולאחר מכן היה מגשש( עם האף במעגלים, סביב הצלחת) ופשוט לא אוכל .
הנחתי שזה קשור איכשהוא לכלי שממנו הוא אוכל מכיוון שזו היתה קערת פלסטיק שתמיד היתה מתלכלכת מהר בגלל הריר שלו .
לפני כשבועיים החלפתי לו את הכלי בנירוסטה . ולמרות זאת הוא עדיין לא אוכל מייד שאני מגיש לו
ואפילו לא אוכל בכלל אלא רק מגשש ומחיל לבכות ליד האוכל ..
רק אם אני מוסיף לו על האוכל איזה משהו שמגרה אותו הוא מתחיל לאכול ומסיים הכל .
האם אני צריך להחליף את האוכל פתאום לאחר חצי שנה ?
האם הוא סתם מפונק ? :)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכולות להיות סיבות רבות
ד''ר סמדר טל13/04/2009ייתכן וקיימת סיבה רפואית- כמו בעיה בפה או במערכת העיכול. ייתכן וזו בעיה של המזון עצמו- אולי שק ספציפי התקלקל או שזה סוף השק- דבר זה קל יחסית לבחון משום שאם תציעי לו מזון אחר והוא יאכל אותו ברצון כנראה שהמקור הוא בשק הספציפי שיש לך ( או שהוא פשוט יותר סלקטיבי כי הוא מרגיש פחות טוב- גם זאת אפשרות). בכל מקרה- נסי מזון אחר- ואם עדיין קיימת בעית אכילה- שווה לגשת לוטרינר לבדוק את בריאותו של כלבך - ורק אחר כך לחשוד ב"פינוק" יתר.
רק בריאות וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





