כלב היפראקטיבי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלב היפראקטיבי
    shelly29
    25/10/2009

    שלום רב,

    הכלב שלי בן כשנה מגזע ג'ק ראסל מעורב, הוא אומץ על ידי מכלביה ונמצא אצלי כחצי שנה.

    הבעיה היא כזו: הכלב הוא כדור אנרגיה מהלך... בצורה נורמלית זה היה בסדר אך הנ"ל מתבטא בקפיצות בלתי פוסקות, נביחות ונשיכות של הרגליים במקרים קיצוניים יותר.

    הוא יודע גם לשבת בשקט וזה קורה לרוב כשהוא בתוך הבית.. בחוץ עם כל הגירויים סביבו הוא פשוט מתחרפן לחלוטין על אף שאני מוציאה אותו בצורה סדירה.

    חשוב לי לציין שהכלב כרגע בתהליך אילוף אך התשובה קיבלתי להצגת בעיה זו היא לתפוס את הכלב ולהצמידו לקרקע עד שהוא נרגע, רק שזה לא כל כך פשוט לתפוס אותו שהכלב משוחרר בחצר הבית.

    הייתי רוצה לשאול להמלצתכם ובנוסף האם יש משהו רפואי ( סטייל רסקיו) שניתן לתת לכלב להרגעתו.

    אודה לתשובתכן המצב קרוב לבלתי נסבל.

    תודה

    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב היפראקטיבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אילוף

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    מאחר והכלב כבר בתהליך של אילוף אני ממליצה לדון בבעיה עם המאלף ולנסות למצוא עימו פתרונות לבעיה אשר יתאימו לך ולכלבך. אפשר לנסות רסקיו אך זה לא תמיד עוזר.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו