שאלה בנוגע למזון לכלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנוגע למזון לכלב
    אלינה
    02/11/2009

    שלום רב,
    יש לי כלב בן 4 חודשים, לברדור מעורב מקסים בשם ג'וני.
    הוא אוכל אוכל של פרו-פלאן לגורים.
    האם כדאי לתת לו אוכל נוסף? כמו ירקות, גבינות וכדומה?
    אם כן, מה כדאי ומה יכול להיות מסוכן. מאוד חשוב לי שהוא יאכל אוכל בריא ומזין.
    בינתיים הדבר היחיד שהוא אוכל זה את האוכל המוכן ובתור פינוק ביסקוויטים לכלבים..

    תודה רבה מראש,
    אלינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנוגע למזון לכלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון לכלב

    ד''ר קרן פרץ
    08/11/2009

    אם הכלב אוכל מזון יבש לגורים מאיכות טובה אין שום צורך להוסיף לו תוספות ביתיות של אוכל. את כל הצרכים התזונתיים שלו הוא מקבל מהמזון היבש. את צריכה להחליט מבחינת חינוך אם את רוצה שהכלב יתרגל לתוספות או לא. בכל מקרה יש מספר מזונות שכדאי להימנע מהם. מזונות המכילים שום, בצל, שוקולד, ענבים או צימוקים עלולים לגרום להרעלה לכלבים. מומלץ לא לתת עצמות מאחר והן עלולות לפצוע את המעיים ובמקרים מסוימים אף עלולים לגרום לחסימות מעיים. מזונות עם הרבה תבלינים או מוצרי חלב לעיתים עלולים לגרום לשלשולים.
    בכל מקרה רצוי שמירב התזונה של הכלב תהיה מהמזון היבש שלו.ב מידה ואת מחליטה לתת תוספות חשוב שזה יהיה במידה קטנה. כמו כן, במידה ומזון מסוים גורם לשלשולים או הקאות יש להימנע ממתן מזון זה בהמשך.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו