גורת חתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גורת חתולים
    שיר
    11/11/2009

    שלום...לפני חודשיים מצאתי גורה קטנה עם עיניים עצומות שהילדים של השכונה שמו אותה בארגז, הבנתי שהאם כבר לא תיקח אותה אז החלטתי לגדל אותה...היא מתה כשהייתה בת חודשיים ואני לא יכולה להפסיק להרגיש רגשות אשמה כי אני יודעת במבט לאחור שעשיתי המון טעויות..אני עובדת והיא הייתה כל הזמן לבד..גם היא הייתה בגודל כף היד שלי ואני מבוגרת, למרות שכבר הייתה בת חודשיים..אני האכלתי אותה רק בחלב ומדי פעם לפעם גבינה...האם בגלל זה היא לא גדלה וניפטרה...בבקשה עיזרו לי להבין איפה טעיתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גורת חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורת חתולים

    ד''ר קרן פרץ
    15/11/2009

    צר לי לשמוע שהגורה לא שרדה. גורי חתולים הם מאוד עדינים. בכל אימוץ בגיל הזה צריך לקחת בחשבון שיש סיכוי שהגור לא ישרוד מאחר והם במצב מאוד עדין. אני מניחה שניסית לעשות כמיטב יכולתך ויש סיכוי שגם אם היית עושה דברים אחרת גם אז היה סיכוי שהיא לא היתה שורדת.
    בפעם הבאה כדאי אולי לקחת את הגור למרפאה וטרינרית על מנת לקבל הכוונה והדרכה כיצד להאכיל ולטפל.
    אל תתייאשי, אני מקווה שבפעם הבאה יהיה יותר מוצלח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו