גורים עם פצעים ברגליים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גורים עם פצעים ברגליים.
    ליאת.פ
    18/01/2010

    הם כבר בני 3 שבועות. ננטשו בני שבוע ואצלינו פקחו עיניים והשיניים כבר מבצבצות.עד לאחרונה הכל היה בסדר,הינקתי אותם מטרנה במזרק ולפעמים אפילו נסחבתי עימם לעבודה,כי לא היה מי שיאכיל אותם. בכללי זה נורא מתיש. הם 5 גורים והביית כמרקחה סביב השעון.עכשיו אני על סף שבירה. יש להם פצעים בכפות הרגליים,כף הרגל חלקה ורדרדה, והזנב פצוע כאילו קרחות.
    מרחתי משחת עיניים ויוד וכלום לא עזר. בעלי כשיגלה ירצה להעיף אותם. בכלבה והחתולה בחצר שהם שלנו כשהיתה בעיה רפואית, הוא לקח לוטרינר רק לאחר שכנועים רבים.עכשיו כשהוא יודע שבסופו של דבר אדאג למאמצים עבורם. הלילה הפרדתי בינהם כל אחד בקופסת נעלים נפרדת.מה לעשות??? אני ממש אובדת עצות.זה דחוף!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גורים עם פצעים ברגליים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת תגובה כבר זמן רב.

    ליאת.פ
    20/01/2010

    ממתינה להתיחסות ולתשובה בהקדם. תודה מראש.
    ואם כבר אז עו שאלה: באיזה גיל הגורים מתחילים לשתות מיים ולאכול מזון מוצק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורים

    ד''ר קרן פרץ
    24/01/2010

    שלום ליאת,
    קשה לי לומר ממה הפצעים נובעים. יתכן וזה נובע מהצרכים שלהם, אם הם עושים צרכים בארגז ודורכים בזה. בכל מקרה ההפרדה ביניהם יכולה לעזור במקרה ומדובר במשהו מדבק. קשה לי להמליץ על טיפול כזה או אחר מבלי לראות את הפצעים. חיטוי בבית של הפצעים עם תמיסת מי מלח (1/4 כפית מלח בתוך ספל מים פושרים) יכול לעזור לחטא ולייבש את הפצעים. יוד ומשחה לא בהכרח יעזרו כי הם עלולים ללקק את זה. חשוב לשמור שהארגז והרגליים יהיו יבשות ונקיות ולעקוב אחר הפרשות וריח רע. במידה ולא יהיה שיפור לא נראה לי שניתן יהיה להימנע מבדיקה אצל הוטרינר. יתכן ובדיקה באחת העמותות לבעלי חיים עזובים תעלה פחות.
    ניתן כבר בגיל 4 שבועות להתחיל להציג בפניהם מזון של כלבים. בגורים עם אמא לרוב מתחילם לאכול מזון כלבים בגיל 5-6 שבועות אך מאחר ולגורים אלו אין אם ניתן לנסות להתחיל קצת קודם. בתחילה רצוי להתחיל ממזון רטוב המיועד לגורים או יבש מורטב המיועד לגורים בצלחות שטוחות, בהתחלה הם ידרכו בזה ולאט לאט ללמדם לאכול. כמובן שאין להפסיק עם התחילף חלב מייד אלא רק כשרואים שהם ממש מתחילים לאכול.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו