כלב - שיתוק רגליים אחוריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלב - שיתוק רגליים אחוריות
    תמר
    31/01/2010

    יש לנו גור טריאר בן כחצי שנה.
    מזה 3 שבועות לוקה בשיתוק רגליים אחוריות. יש רפלקסים תקינים. לפי צילומים אין פגיעה אורתופדית.
    כדי לכסות אפשרויות שונות טופל בפרדניזון, דוקסילין, צפורל, אך אין שיפור.
    השאלה היא אם יש טעם להשקיע באיבחון נוירולוגי יקר, מאחר שנראה לי שכיסינו את האופציות התרופתיות ובאופציות הכירורגיות לא נשקיע בגלל העלות.
    אודה מאד לתשובתכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיתוק

    ד''ר סמדר טל
    01/02/2010

    האם ידועה סיבת השיתוק? האם הוא משותק לגמרי או חלקית? כאשר מדובר בשיתוק מלא- ככל שעובר הזמן הסיכוי להחלמה הולך וקטן. יחד עם זאת במקרים בהם קיים עדיין כאב עמוק או שהשיתוק רק חלקי ולא מלא כדאי מאוד שנוירולוג יבדוק את הכלב יאבחן ויטפל בבעיה שגורמת לשיתוק. צילומים רגילים לא תמיד מאבחנים בעיה - גם לא פריצת דיסק או שטף דם ולעיתים נדרשת הדמיה מורכבת יותר.
    לכן- כדאי ומולץ לפחות שהכלב יעבור בדיקה נוירולוגית אבחנתית לבחינת הפרוגנוזה שלו ואפשרויות הטיפול השונות, וקיימות רבות מלבד סטרואידים ואנטיביוטיקה במקרים מסויימים.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו