עזרה:כלב שאימץ אותנו ואת הכלבה שלנו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה:כלב שאימץ אותנו ואת הכלבה שלנו
    רון סגל
    01/03/2010

    שלום רב.
    אנחנו גרים במושב עם חצר פתוחה.
    יש לנ וכלבה מקסימה מחוסנת ומעוקרת.
    לפני כשלושה חודשים אימץ אותנו כלב מתוק שנראה טוב לב.עם הזמן,כשראינו שהוא נשאר התחלנו לתת לו אוכל.
    הבעיה היא שהכלב כנראה עבר התעללות,ולמרות שאנחנו מנסים להתקרב אליו הוא בורח מאיתנו עם כל תנועה מעט חדה.עכשיו כשמתחיל להתחמם,הוא מתמלא קרציות וגם ממלא את כלבתנו,אותנו ואת הבית.
    מיותר לציין שככל הנראה הוא לא מחוסן.
    אנחנו לא מעוניינים להלחיץ אותו אם ננסה לתפוס אותו בכח כי הוא עלול להכנס לפניקה ואולי לתקוף מתוך פחד.
    אנחנו כן מעוניינים לגדל אותו אבל לא רוצים לקחת את הסיכון שהוא לא מחוסן ואי הנעימות שבקרציות וכו...
    מה לדעתך עלינו לעשות.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב חדש

    ד''ר סמדר טל
    02/03/2010

    ניתן לנסות להרגיל את הכלב אליכם כאל בעליו החדשים. זוהי לא משימה פשוטה וניתן להתייעץ עם מאלף לפני ותוך כדי התהליך. בינתיים ניתן לשים לו ולכלבתכם קולר נגד קרציות, פעולה שאינה מלחיצה ברוב המוחלט של המקרים. לאחר הביות בהחלט מומלץ לחסנו בחיסונים שנתיים של משושה וכלבת לפחות.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו