חיסון כלבת לחתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון כלבת לחתולים
    גליה
    08/03/2010

    החתול שלי חוסן בשנה שעברה ב.21.2.09 לכלבת. היום (8.3.10 )לקחתי אותו לוטרינר לחיסון מרובע+כלבת. השאלה שלי היא האם יש סיכוי שאם איחרתי בשבועיים את המועד שבו עברה שנה ממועד החיסון הקודם, האם י/ש איזשהו סיכוי שהחיסון כבר לא בתוקף ויכול להיות שהחתול שלי נדבק בכלבת בזמן הזה? לכמה זמן תקף החיסון לחתולים? אציין שהוא לא מגלה שום סימנים של כלבת (חוץ מזה שהיום שמתי לב שיש לו קצת ריר), הוא מאוד חיוני ומלא חיים, לא תוקפני בכלל ואוכל כמו בהמה... פשוט הוא הרבה פעמים אוכל לנו מהידיים ומלקק אותנו ואני רוצה להיות רגועה.
    תודה מראש, גל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון כלבת לחתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת

    ד''ר עדי בן ישר
    13/03/2010

    החיסון תופס לכשנה וחצי-שנתיים. הסיבה שמחסנים כל שנה היא רישיון החזקת כלב שמחודש כל שנה עם קבלת הכלבת, ובכלל חיסון בתדירות גבוהה יותר מונע טעויות ואיחורים במתן החיסון ומוריד את שכיחות מקרי הכלבת.
    בכל אופן, במידה וחתולך לא ננשך או נשרט ע"י בעל חיים שחולה במחלה, אין כל סיבה שידבק.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו