כלב בדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלב בדיכאון
    נ
    24/03/2010

    שלום, יש לי פג זכר בן 9 חודשים. הבאתי אותו אליי שהוא היה בן 4 חודשיים. הוא היה המלך של הבית עד לפני כמה ימים שהבאתי פגה בת חודשיים. הוא עכשיו בדיכאון בקושי אוכל, לא בא שקוראים לו, בקושי משחק ובעיקר תוקף את הגורה. אולי זה בא מקטע של משחק והוא אגרסיבי כלפיה אבל בסופו של דבר זה מסתיים בנשיכה.. מה לעשות?? הוא ממש בדיכאון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב בדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב בדכאון

    ד''ר תמר נרקיס
    25/03/2010

    הכנסת כלב נוסף הביתה יכולה להיות ארוע טראומטי עבור הכלב ה"ותיק". כלבים הם חיית להקה וקיימת חשיבות למעמדות בינהם. ברגע שנכנס כלב חדש הביתה הסד ההירארכי משתנה וסביר להניח שזה משפיע על כלבך.

    חשוב לנסות להרגיל את הכלבים אחד לשני. אפשר בהתחלה להפריד ביניהם אבל להחליף חדרים מידי פעם כדי שיוכלו להריח את הריחות אחד של השני. בהמשך יש להפגיש אותם בצורה מבוקרת ולתת להם לרחרח זה את זה. השאיפה היא שעם הזמן יהיו מעמדות ברורים בבית וכל כלב יהיה בטוח במקום שלו.

    מומלץ שלכל כלב יהיו קערת אוכל וקערת מים משלו.

    כמובן שחשוב להמשיך לתת תשומת לב גם לפאג ה"ותיק" בבית- לשחק איתו וללטף אותו ולתת לו חיזוקים חיוביים כאשר מרחרח את הגורה ולא תוקף אותה.

    שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו