כאבים חוזרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים חוזרים
    ל.
    21/04/2010

    לאחרונה הכלב שלי , בן השלוש, שוקל 2 ק"ג, התחיל להרים את הרגל הקידמית השמאלית שלו.

    לאחר שבוע-שבועיים הוא קם בבוקר ובקושי הצליח לזוז, רעד, נראה כאילו שקוע בכאב, ומבטו הוזה.

    בדרך לוטרינר, גילינו שהבעיה נעלמה כלא הייתה. הוטרינר סבר שיתכן ומקור הבעיה בחוליות אבל

    בצילומי הרנגן לא נמצא דבר וכשהוא נגע לו בחוליות או ברגל הוא לא הביע שום כאב. את התרופה

    שקיבלנו (פרדניזולון) נתנו לו רק יומיים כי הוא נראה במצב רגיל לגמרי, קופץ ומתרוצץ. עברו עוד

    שבועיים שבהם הכל היה רגיל ופתאום הוא שוב צולע ולא מרגיש נוח לשכב בשום פוזיציה, ומבטו מעורפל והוזה.

    הבעיה מופיעה לזמן יחסית קצר, ואז נעלמת שוב. עכשיו לדוגמא הוא במצב רגיל. האם בעיות גב, אם בכלל, יכולות להופיע ולהעלם בצורה כזו? יש לציין שהכלב בסך הכל בן 3 .

    האם סימנים אלו יכולים להעיד על בעייה נוירולוגית, או משהו חמור?


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חוזרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרמת רגל

    ד''ר עדי בן ישר
    22/04/2010

    אני מציעה לך לנסות להגיע לווטרינר בזמן שהבעיה מתרחשת. כך יוכל הווטרינר לאבחן האם מקורה של הבעיה הוא נוירולוגי, אורטופדי, זיהומי, האם יש כאב בזמן הרמת הרגל, האם מקור הכאב בשריר/בעצם/בחוליות/מקום אחר, האם עוד מדדים משתנים תוך כדי הפאזה הזו, ועוד.
    יש אפשרויות רבות הגורמות לצליעה ולכן הפתרון האופטימלי הוא להגיע עם הכלב בשעת מקרה

    רק בריאות ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו