כלבה שאינה אוכלת.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה שאינה אוכלת.
    הילה
    24/04/2010

    יש לי כלבה מסוג האסקי סיברי מעורבת עם זאב לבן, הכלבה כבת 10.
    לפני כשנה הכלבה לא הרגישה טוב הפסיקה לאכל את הצרכים עשתה בבית שנייה אחרי שירדה לטיול, לקחנו אותה לוטרינר ושם נאמר לנו כי כניראה שיש לה גידול ברחם עם גרורות בעטינים.
    נתן לה טיפול אנטיביוטי והמצב אכן השתפר, דובר גם על ניתוח אך הסיכון הוא 50-50 שכן היא כבר גדולה וספק גדול אם תתעורר מההרדמה והעלות הכספית גדולה ואין באפשרותנו לעמוד בה.
    לאחרונה הגידול גדל מאוד, אך הכלבה תיפקדה כרגיל, אך שמנו לב כי הנשימה קשה לה, ומידי פעם היא נחנקת, בצורה שהיא עומדת להקיא אך לא מקיאה.
    ביומיים האחרונים הכלבה אינה מתנהגת כרגיל, שקטה מידי לא אוכלת אך את הצרכים עושה כרגיל, חשוב לציין שהיא שותה המון.
    היא יושבת בפינה עצובה ואינה "מציקה" כשהיא רוצה ללכת לטייל.
    מה לעשות?

    מקווה שתענו לי כמה שיותר מהר
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה שאינה אוכלת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה שאינה אוכלת

    ד''ר תמר נרקיס
    25/04/2010

    שלום הילה,

    כדאי מאד שתגשו לוטרינר לבדיקה. אם אכן הכלבה סובלת מגידול כלשהו, יתכן שקשי הנשימה שלה נובעים מגרורות בריאות וזאת אפשר לבדוק על ידי צילום של בית החזה.
    אם הכלבה אכן סובלת מגידולים בעטינים מומלץ מאד, במידה ואין גרורות בריאות, לבצע ניתוח להסת גידולי העטין ועיקור.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו