דימום לאחר הרבעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום לאחר הרבעה
    אופיר
    12/07/2010

    שלום רב
    יש לי כלבה שהורבעה ביום ה 18 לתחילת הדימום. אצלה כנראה הביוץ קצת מאוחר.
    ביום ה 22 אני רואה דימום . האם זה אומר שהיא לא נקלטה או שזה נורמלי?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום לאחר הרבעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביוץ והריון

    ד''ר סמדר טל
    13/07/2010

    ראשית, חסרים מספר פרטים לגבי הכלבה- בת כמה היא, מאיזה גזע, מה היה אורך הייחומים הקודמים שלה? מדוע החלטתם שהביוץ אצלה מאוחר?

    דימום לרוב אינו נפסק מיד לאחר הביוץ, והוא יכול להמשיך גם לאחר הביוץ וההפריה.
    הכלבה אינה מוכנה להרבעה מיד ביום הביוץ, אלא לאחר הביוץ על הביצית להתבגר יומיים ורק אז היא פוריה ו"מוכנה" להפרייה.
    כדי לקבוע את יום הביוץ יש צורך בבדיקות דם ומשטחים ואגינליים. לא ניתן לקבוע את יום הביוץ המדויק רק על סמך ימי הדימום או הדרישה.
    הדימום בייחום יכול להימשך החל משלושה ימים ואפילו עד מספר שבועות, והוא משתנה בין כלבה לכלבה. דימום ארוך יכול לנבוע מציסטות בשחלות.

    קליטה של הריון תלויה בתזמון הביוץ ולכן לא ניתן לדעת אם הכלבה נקלטה בלי לדעת את יום הביוץ המדוייק ואת יום ההרבעה.

    רק מעל 25 ימים אחרי ההרבעה ניתן לדעת בוודאות אם הכלבה בהריון וזאת על ידי מישוש על ידי וטרינר, אולטראסאונד לבטן, או בדיקת דם להורמון הרלקסין שרמתו עולה בדם 25 ימים אחרי תחילת ההריון.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו