חייבת עזרה-דחוף ביותר!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת עזרה-דחוף ביותר!!
    שיר
    10/08/2010

    שלום רב!!!
    יש חתולת רחוב שאנחנו מטפלים בה כבר מספר חודשים וברצוננו לעקר אותה. הבעיה היא שהיא כנראה מיוחמת כי שלושה חתולים ענקיים רודפים אחריה כל הזמן והיא מנסה לברוח מהם וכעת היא בבית שלי והם מייללים בחוץ,אני לא יודעת מה לעשות.האם לשחרר אותה חזרה?עד מתי הם ישארו פה מחוץ לדלת?התקשרתי היום בצהריים למרפאה ונאמר לי שאני אוכל לעקר אותה רק אחרי שהיא תסיים את הייחום שלה,משמע שתכנס להריון- כי למיטב הבנתי חתולה יכולה להיות מיוחמת שבועות ארוכים ורק ברגע שהיא מזדווגת היא מפסיקה להיות מיוחמת.השאלה שלי היא האם זה הגיוני שבמרפאה אמרו לי שהיא צריכה להפסיק להיות מיוחמת כדי לעקר אותה?זה לא נשמע לי כ"כ הגיוני..אני ממש פוחדת כי אני גרה על כביש ראשי יחסית והם כל הזמן רודפים אחריה ואני פוחדת שהיא תדרס לנו!!! בבקשה חייבים עזרה במהירות האפשרית!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת עזרה-דחוף ביותר!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה מיוחמת

    ד''ר תמר נרקיס
    10/08/2010

    אכן עדיף לעקר חתולות כאשר הן לא מיוחמות. הסיבה לכך היא שבזמן ייחום כלי הדם ברחם גדושים מאד ויש יותר סכנה לדימומים במהלך הניתוח. עם זאת, ניתוח של חתולה בייחום הוא אפשרי אם אין ברירה ואם את חוששת לחייה. אפשר לעקר אותה אך יש להיות מודעים לכך שהסיכון לדימום בניתוח גבוה יותר. אפשר גם לעקר חתולה בכל שלב בהריון שלה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו