מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פצע מאוד מוזר מתפתח ליד העיןשחר13/08/2010
שלום רב.
ג'וני הוא כלב ריג'בק מעורב בן 6. לפני שלושה שבועות בערך לקחתי אותו לים (אינני יודע אם יש קשר לפצע המדובר) לאחר כמה ימים הבחנתי במשהו שנראה כמו לכלוך ליד העין שלו, ניגבתי את זה עם ניר וראיתי שזה לא יורד, הבחנתי שמדובר בפצע קטן ליד העין שבזמנו חשבתי שנגרם מגירוד של ג'וני בגלל המים והמלח (הוא אינו מרבלה הרבה בים). בכל מקרה עברו ימים והפצע הזה גדל. עכשיו אחרי שלושה שבועות אני שם לב שהוא לא מתכוון להפסיק לגדול. מה גם שהאזור נראה נפוח. כשאני מנסה לנקות לו את האזור עם ניר, מיד מתחיל לרדת דם משם.
צירפתי תמונה.
האם זה משהו שיכול לעבור מעצמו? האם זה משהו שאוכל לטפל בו בעצמי? או שבכל מקרה לא תהיה ברירה אלא לקחת אותו לוטרינר? תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
שחר13/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתנצל, התמונה לא עלתה, הנה היא
שחר13/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצע ליד העין
ד''ר עדי בן ישר14/08/2010לא הצלחתי לראות תמונה בשתי התגובות העוקבות, אך כנראה זה לא ישנה את תשובתי.
בדרך כלל אין צורך לגשת לוטרינר על כל פצע קטן, אך במידה ופצע לא מגליד ונעלם כפי שהוא אמור, רצוי לגשת ולבדוק את הסיבה.
יתכן ויש סיבה ראשונית שלא נותנת לפצע להחלים כמו בעיה בקרישה, בעיית עור ועוד, ויתכן אף כי הטיפול אינו נכון - אולי יש צורך במשחה אנטיביוטית, אולי הבעיה נובעת מטפילים הדורשים תרופה מסויימת, פטריה ועוד. רצוי לפתור פצע זה במהרה מפאת מיקומו ליד העין שיתכן ומסכן את העין עצמה.
אני ממליצה לך לנסות למרוח משחה אנטיביוטית במקום, ובמידה והפצע לא חולף או מחריף תוך יום-יומיים, לגשת לווטרינר להמשך איבחון
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחה אנטיביוטית
שחר14/08/2010תודה רבה.
אינני יודע מדוע התמונה לא מועלית, ניסיתי שוב.
לגבי המשחה האנטיביוטית, מהיכן אוכל להשיג משחה כזו?
והאם ניקוי האזור יכול לעזור? ניקוי עם צמר גפן ואלכוהול או כל חומר חיטוי אחר.
תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחה אנטיביוטית
ד''ר תמר נרקיס15/08/2010ניתן למצוא בכל בית מרקחת.
לא כדאי לקרב אלכוהול לאזור העין. אפשר לנקות את האזור עם צמר גפן טבול במים או בתה פושר כדי להרגיע את העין.
בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות לוטרינר שיבדוק את הפצע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










.jpg)
.jpg)