מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חתול עם אסטמהירון24/08/2010
הי,
לחתול שלי יש אסטמה.
הוא כנראה (לדעת הוטרינר שלו) אלרגי למשהו, אך למרות שכל הדברים החשודים בבית הוחלפו (לכותנה) והוא אוכל רק אוכל היפואלרגני ההתקפים (שיעול/היחנקות) לא עוברים.
אנו משתמשים במשאף עם סטרואידים שעוזר ברמה זו או אחרת.
כמו כן הבחנתי כי יש קשר ישיר בין משקלו (שעלה לאחרונה) לכמות ההתקפים. כשהיה רזה לפני מס' חודשים כמעט ולא סבל מהתקפים, ולהפך.
האם תוכלו להמליץ על כיוון שיעזור לחתול המתוק להרגיש טוב יותר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטמה
ד''ר תמר נרקיס24/08/2010לא ציינת בן כמה החתול. האם בוצע צילום לריאות שלו? בדרך כלל אסטמה בחתולים מאופיינת בצילום בית חזה אופייני שבו יש היפראינפלציה של הריאות והסרעפת דחוקה לאחור. אם אכן יש לו אסטמה, יתכן שמתן כדורים של סטרואידים יעזור לו. יתכן שמדובר בבעיה אחרת כגון דלקת של הסימפונות. בהחלט יתכן שיש קשר בין משקל הגוף לתדירות השיעולים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחתול עם אסטמה
ירון26/08/2010הי,
החתול בן שנתיים.
ביצענו צילומים, נתנו סטרואידים (שאכן עזרו אך בעיתיים לטווח ארוך).
האם את ממליצה ללכת לכיוון של וטרינר הומאופתי או משהו בסגנון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטמה
ד''ר עדי בן ישר26/08/2010ראשית, ניתן להוריד את משקל גופו, דבר שיעזור לו בנשימותיו.
שנית, ניתן לנסות תחילה בתרופות מרחיבי ברונכים כגון טרבוטולין. אך לעתים אין התרופה לבדה עוזרת וחייבים טיפול בסטרואידים לכל החיים. נכון, זה לא אידיאלי, אך ברוב הפעמים אין תופעות לוואי חמורות, וכמו כן ניתן לבצע מעקבים אחר החתול.
אין לי ידע ברפואה הומאופטית ולכן איני יכולה להמליץ
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחתול אסטמתי
ירון27/08/2010תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקרה דומה- אני מבקש את עזרתכם
איתם30/10/2010שלום שמי איתם,
בשנה האחרונה החתולה שלי התחילה להשתעל הרבה.
נאמר לי כי זאת תופעת לוואי לאסתמה אצל חתולים.
ניתן לציין כי החתולה שלי במשקל תקין ובדרך כלל בריאה.
לאחר שלקחתי אותה לוטרינר מס' פעמים הדבר לא עזר.
האסתמה הלכה וחזרה בהפרשים של חודשים.
מס' פעמים חשבתי כי הבריאה אך בכל זאת לאחר כחודשיים שלושה חזרה למחלה.
החתולה ניסתה כמה תרופות אך דבר לא עזר כיוון שהמחלה חזרה.
חשוב ביותר לציין כי את האסתמה ליוו ניפוחי בטן גדולים.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקרה דומה- אני מבקש את עזרתכם - תגובה
ד''ר עדי בן ישר30/10/2010מומלץ ביותר להעביר את החתולה סדרה של בדיקות לפני שקובעים שמדובר באסטמה. הבדיקות כוללות צילומי רנטגן של בית החזה, בדיקות דם, שליחת הפרשות ממערכת הנשימה לתרבית ורגישות ומשטחים. במקרה של נפחת בטנית, הייתי ממליצה גם לערוך אולטראסאונד בטן.
לפי התוצאות המתקבלות, ניתן יהיה להעריך במה מדובר וכיצד לטפל בצורה הטובה ביותר
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד דבר קטן לציון...
איתם30/10/2010החתולה בגיל שנתיים וחצי. שוקלת בסביבות השלושה קילוגרמים. אשמח אם תעזרו לי בנושא..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





