גילו לכלב שלי סכרת - נדרש אינסולין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גילו לכלב שלי סכרת - נדרש אינסולין
    ליאת
    28/08/2010

    שלום דוקטור

    לכלב שלי בן 7 שנים מסוג לברדור רטריבר גילו לאחרונה סכרת, משקלו 30 קג
    הוטרינר שלי המליץ על טיפול הכולל זריקות אינסולין
    הבנתי שיש מס' סוגים של אינסולין - ברצוני לדעת מהם הקריטריונים לקביעת הסוג של האינסולין?
    (רמת סוכר?, משקל הכלב?, אחר...)

    היות וסוג האינסולין שהוטרינר הציע הינו Humulin R 100 IU/ml והכלב אמור לקבל 2 זריקות ביום
    הוא דיי יקר כ 1000 שח לחודש בקניה בסופר פארם באופן פרטי, סכום שיהיה לי קשה לעמוד בו לאורך זמן....השאלה האם יש דרך להוזיל את הקניה שלו, לקנות דרך הכלים או המרפאות הוטרינריות שבדרך אתם מכירים יותר טוב ממני, או להחליף את הסוג לאינסולין שיכול לתת מענה אך יהיה יותר זול?

    האם את/ה יכולים להמליץ על וטרינר שמתמחה בסכרת כלבים (הייתי מעוניין לקבל חוות דעת נוספת)
    בתודה ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכרת

    ד''ר תמר נרקיס
    31/08/2010

    האינסולין שהוטרינר שלך נתן לך הוא זה שניתן בדרך כלל לכלבים עם סכרת. אין לי מידע לגבי עלויות של אינסולין.
    קיימים מומחים לרפואה פנימית של חיות מחמד, רובם נמצאים בבית החולים הוטרינרי שבבית דגן וניתן להתייעץ איתם לגבי הטיפול בכלב.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו