שלום, יש לי שאלות בקשר לחתולים שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, יש לי שאלות בקשר לחתולים שלי
    חופית
    11/09/2010

    שלום,
    יש לי כמה שאלות:
    דבר ראשון- יש לנו בחצר חתול רחוב שמטייל באזור כבר למעלה חצי שנה.
    לפני חודש בערך הוא חזר אלינו עם פצר פתוח ענק ענק ביד וממש ראו לו את העצם!
    לפני כשבוע הפצע כבר היה ממש לקראת ייבוש והיה נראה יותר טוב אבל אז כנראה שאחד השכנים ריחם על החתול וחבש לו את הפצע ללא חומר מחטא וללא שום דבר.
    אתמול בבוקר החתול הוריד את התחבושת, היה הייתה ממש מסריחה ומזיעה והיו בה המון המון תולעים [קטנות לבנות, כמו אלו שיש לחתולים בד"כ בטוסיק...]שממש מכרסמות לו בבשר!!!- עם פינצטה ובלי יותר מידי כאבים לחתול הוצאנו לו תולעת תולעת, והיו שם לא פחות מ59 תולעים!!! ממש מזעזר!- התולעים הרחיבו לו את הפצע וממש עשו לו ביד "מנהרות" קטנות שהיו מעין בית בשבילם.
    רציתי לדעת מדוע הן באו ואם ידוע לך על תופעה כזו?
    ואני מביאה לו אנטיביוטיקה לפה ושמה לו משחה מחטאת על הפצע. הפצע כבר נראה קצת יותר טוב... זה בסדר שאני עושה את זה?


    שאלה שניה-
    היו לנו בחצר שתי חתולות [אחת הייתה חתולת בית] ופתאום בלי שום התראה מוקדמת שתיהן התחילו להרזות בטירוף, ממש היו עור ועצמות והן כן היו אוכלות פשוט לא היו משמינות....
    בערך חצי שנה אחרי שהתחילו להרזות אחת מהן מתה, והשניה מתה לפני כשבוע, שמונה חודשים מאז שהחלה להרזות...
    ממש לפני המוות של החתולה השניה היא הייתה בוהה המון, החלו להיות לה מוגלות בעיניים וגם קצת נזלת.
    היו בסביבתם עוד המון חתולים שלא נידבקו ככה שזה לא משהו שמדבק. מה זה יכול להיות?

    תודה רבה רבה, אשמח לתשובה כדי שאוכל לעזור לעוד חתולים במצבם :\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רימות בפצעים

    ד''ר תמר נרקיס
    13/09/2010

    ה"תולעים" שאת מתארת בפצע של החתול הן ככל הנראה רימות. המצב שאת מתוארת מסוכן ביותר ויש צורך לטפל בחתול הזה באופן אינטנסיבי אצל רופא וטרינר. אתם לא תצליחו לגרום להחלמת הפצע! פצעים כרונים כאלה הופכים נמקיים ויכולים לגרום למוות של החתול!
    יש לגשת בהקדם לוטרינר שיטפל בפצע. יתכן שיהיה צורך בקטיעה של הרגל.
    אל תחכו וגשו לוטרינר בהקדם.

    לגבי החתולות שמתו: קשה לדעת ממה הן מתו. יתכן שסבלו מבעיה זיהומית כלשהי ויתכן שהיו נגועות בנגיף איידס של חתולים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז איך את מסבירה את זה...

    חופית
    13/09/2010

    שהפצע כבר נהיה קטן מאוד, והחתול כבר מתחיל לדרוך מעט על הרגל... 0:
    היא יותר טוב בהרבה וגם החתול....
    עדיין צריך ווטרינר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט כן

    ד''ר תמר נרקיס
    13/09/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו