שאלה בקשר לכלבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לכלבת
    לי
    24/09/2010

    שלום,

    לפני שבועיים בדיוק היתי אצל שכנה שלי והחתול שלה נשך/שרט אותי ברגל (לא ראיתי כי זה היה מאחורה). בהתחלה לא כול כך התייחסתי לזה כי הוא חתול שנמצא אצלהם בבית או בגינה כול הזמן. אבל אח"כ התחילו לעלות אצלי כול מיני חרדות משום שנזכרתי שהם מצאו אותו ברחוב ואף פעם לא חיסנו אותו נגד כלבת. היום ביקרתי אצלהם שוב וראיתי את החתול והכול בסדר איתו (אין לו שוב סימנים חריגים והוא חיי ומתנהג כרגיל), כפי שאמרתי, עברו כבר שבועיים- האם אני יכולה להסיק מכך שכשננשכתי או נשרטתי הכול היה בסדר איתו ואני לא צריכה לפחד? בדקתי קצת על הנושא באינטרנט והבנתי שצריך להכניס חתול כזה להסגר למשך 10 ימים מיום הנשיכה וקצת נכנסתי ללחץ, בבקשה תעזרו לי,...האם השבועיים האלו מספיקים כדי לדעת שהכול בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לכלבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת

    ד''ר תמר נרקיס
    27/09/2010

    אם עברו שבועיים מאז הנשיכה והחתול בריא ומרגיש טוב, סביר להניח שאת יכולה להיות רגועה. אם יש לך עדיין חששות עליך לפנות למשרד הבריאות או לרופא המשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו