בצקות בפטמות כלבה אחרי המלטה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בצקות בפטמות כלבה אחרי המלטה.
    אמי
    18/10/2010

    לנו כלבת שיצו - אמא מסורה ומדהימה ל5 גורים,
    החשש התממש... וגור אחד כבר לא איתנו.... (היו 6)
    ויש לי שאלה בקשר לכלבה... יש לה בצקות בפטמות.. לא בכולם אלא רק בעליונות... הגורים יונקים מהפטמות התחתונת שמספקות חלב טוב וחם... ואנחנו לפעמים משלימים להם עם מטרנה...

    מה עודים עם הבצקות?? זה עובר? הכל נפוח לה שם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף עוד שאלה

    אמי
    18/10/2010

    אנחנו רוצים להעניק לכלבה את הטוב שאנחנו יכולים,
    איזה מזון לתת לה?. כרגע היא מקבלת פרימיום שמיועד לגורים וכלבות מניקות.. יש משהו אחר כתוספת?? יש לה נשירה (שאף פעם לא היה לה) והיא חלשה ורזה......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף עוד שאלה - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    18/10/2010

    שלום בת אל- ראשית חסר לי פרט קטן בסיפור- מתי המליטה כלבתכם? אם המליטה לפני מספר ימים וגם גור אחד שינק כבר לא יונק- אזי יש סיבה לעטינים גדושים בחלב- זו תופעה שתעלם תוך מספר ימים ואם זה לא מפריע לכלבה והם אינם חמים וכואבים- לא צריך לעשות כלו.
    בנוסף- אם יש לכלבה חלב משל עצמה מדוע להוסיף מטרנה או כל חלבית שהיא? החלב הטוב ביותר הוא חלבה שלה והוא נמצא לפי ביקוש הגורים- זה ענין של ביקוש והיצע- אם תמשיכו לתת מטרנה יהיה לה פחות חלב- לעומת זאת ככל שהגורים יינקו- יהיה לה יותר חלב להציע להם. כמובן שצריך לשים לב שהם יונקים וגם שמשהו נכנס- וזה ניתן להשגה על ידי שקילתם היומיומית וניתן גם לשקול לפני ואחרי יניקה.

    לגבי מזון לכלבה- עליה לקבל מזון גורים משובח ואם היא נראית חלשה ורזה עליה להבדק אצל וטרינר על מנת לשלול בעיה בריאותית- הבעיה הנפוצה ביותר היא סידן נמוך ואם כלבתכם לא אכלה מזון גורים גם בזמן ההריון הרי היא בסכנה של קדחת חלב - תוצאה של סידן נמוך- ויש לבדוק אותה ולמנוע את הבעיה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    אמי
    18/10/2010

    אנחנו מוסיפים לפעמים מטרנה רק כאשר הגורים בוכים מאוד והחלב שלה נגמר... הם גומרים אותה... יש לה 4 פטמות פעילות ויש 5 גורים... אנחנו עושים איתם סבב פטמות ז''א כשאחד מסיים האחר שלא ינק מקבל מהפטמה וכן הלאה... ולפעמים גם שם זה נגמר... היא ממש מרוקנת... קרו מקרים שהם היו צמודים לפטמות ובכו כי לא היה מה לינוק.
    את המטרנה אנחנו מוסיפים רק לעיתים רחוקות ביניקות....
    והכלבה המליטה ב13.10
    זה טעות לעשות את זה? עזרו לנו... זה ההמלטה הראשונה שלה ושלנו ואנחנו ב"חיתולים"- ורוצים רק לטובתם!..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלונת....

    אמי
    18/10/2010

    סליחה שאני נודניקית....
    אפשר לטפטף לכלבה אמפולה של פרונטליין נגד פשפשים??? עכשיו שהיא מניקה?? זה יכול להיות מסוכן לגורים?? הם הרי סביבה ונצמדים אליה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלונת.... - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    18/10/2010

    לגבי החלב- אין לה 4 פטמות- יש לה הרבה יותר- ולפי דבריך יש חלק עם גודש. תני לה לעשות את שלה ותני למשק החלב שלהם להתאזן -
    לגבי פרונטליין - אם היא בריאה- ורק אחרי בדיקה של וטרינר- ניתן לשים עליה בלבד אמפולת פרונטליין.
    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו