מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימום חזק מהחלק העליון של האוזןמיטל13/11/2010
שלום רב ד"ר ,
סקאי שלי היא זאבה מעורבת , לבנה כבת 5 .הבוקר התעוררנו למחזה איימה: סקאי הלבנה הפכה לאדומה , כולה הייתה מלאה בדם , כולל כולל גדרות האבן, המכוניות, המדרכה, הכביש , החצר ,הכל היה מלא בדם! המחזה היה נראה כלקוח מסרט איימה!!
בתחילה חשבנו שהיא ננשכה ע"י כלב או נדרסה חלילה.אך לאחר שלקחנו אותה לווטרינר לטיפול SOS , הוא גילח לה את האוזן וראה נקודה קטנה מדממת בקצה האוזן .
הוא שם לה דבק סופר גלו - וזהו. הדימום עצר. שאלתי היא: ממה זה קורה? בסך הכל נקודה קטנה של פצע בגודל של קרצייה וכל כך הרבה דם שזה מדהים!!!!!!!!
האם עובר כלי דם ראשי באוזן? איך מטפלים בזה? מכיוון שהיא מגרדת באוזן עם הרגליים אני מפחדת כי היא תפתח שוב את הפצע הקטן הזה ותהיה שוב מהומה היסטרית גדולה!
אני מצרפת לך תמונה שלה מהיום....
לתשובתך המהירה נודה,
סקאי ומיטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן
ד"ר טל מאייר14/11/2010האוזן היא איבר רגיש מאוד בעל כלי דם רבים וגדולים יחסית.
פציעה באוזן גורמת הרבה פ-עמים לדימום נרחב, והדימום חזק יותר ולא מפסיק בעיקר אם הכלב ממשיך לנער את הראש...
לרוב יש צורך לתפור פצעים מדממים באוזניים מסיבות אלו.
כמו כן למרות שאני ממש לא אוהב לשים קולר אליזבטני, אני ממליץ לשים במקרים כאלו - ע"מ שהכלב לא יגרד ויפתח את הפצע מחדש.
ד"ר טל מאייר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום חזק מהחלק העליון של האוזן - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/11/2010שלום מיטל,
אמנם האוזן הוא איבר רגיש שעשוי לדמם מאד. עם זאת, לרוב אם מדובר בפצע מאד קטן, מערכת קרישת הדם של הגוף אמורה להיות מסוגלת להתמודד עם דימומים שכאלה על ידי יצירת קרישי דם שעוצרים את הדימום.
לכן, יתכן שקיימת פגיעה במערכת קרישת הדם של סקאי ולכן הדימום לא נעצר (שוב, יתכן שמערכת הקרישה תקינה ושהדימום לא עצר כי סקאי ניערה כל הזמן את האוזן ולא התאפשר יצירת קריש דם). בעיות בקרישת הדם יכולות להיגרם למשל מקדחת הקרציות הנפוצה בארצנו, מבעיות בכבד, מהרעלה של רעל עכברים ועוד.
לכן, גם אם הדימום הפסיק, אני מאד ממליצה לך לחזור לוטרינר ולבצע בדיקת דם שתבדוק את כמות טסיות הדם ופקטורי הקרישה בדם הכלבה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











