מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צליעה כרוניתעינב17/11/2010
לכלבה שלי (מעורבת, בינונית קטנה, בת 11) יש כבר כמה שנים צליעה ביד הקדמית
עשינו לה המון בדיקות אצל וטרינרים שונים
בדיקות דם, צילומים, סיטי לכל הגוף
ואף פעם לא מצאו מה הבעיה ומאיפה היא נובעת
היא לוקחת תוסף גלוקוזמין באופן קבוע ואוכלת "טכניקל בון אנד ג'ויינט"
ולא נראה שזה משנה משהו.
בחודשיים האחרונים זה החמיר משמעותית, עד למצב שהיא לא רוצה ללכת
שוב צילומים ובדיקות דם - ואין כלום. הוט' טוען שהכאב הוא מהכתף
ניסינו רימדיל וזה לא עזר, כרגע אנחנו על סטירואידים ואין שום שיפור
במקביל ביום שני הלכנו לנסות רפואה סינית
הרופאה איבחנה שהחוליות שלה בגב זזו וכנראה מכאן הבעיה ואין בעיה ביד או בכתף
היא הפנתה אותנו לכירופרקטית שתחזיר לה את החוליות למקום וזה אמור לפתור את הבעיה של היד
בנוסף הברכיים ברגליים האחוריות שלה חלשות - ובזה כן ננסה לטפל בדיקור סיני.
היינו היום אצל הכירופרקטית והיא החזירה לה את החוליות למקום
אך אמרה שזה לא יעזור, שזה לא נראה לה הבעיה ואם זאת כן הבעיה אז זה נמשך הרבה זמן ואולי נגרם נזק לעצב כלשהו
ולצערי לא נראה שיפור כלשהו אחרי הטיפול היום (היא אמרה שזה צריך להיות מיידי)
בינתיים המסת שריר ביד הזאת ירדה כי היא לא מפעילה עליה לחץ בנוסף הברכיים שלה חלשות
ויוצא מצב שכל הלחץ מופנה ליד שלא כואבת.
כך שיש לה יד אחת בלי מסת שריר ויד שניה עם שריר מפותח ותפוס.
השאלה
מה עושים?
מה עוד אפשר לבדוק?? איך עוד לנסות לטפל??
מה הסיבה שהסטירואידים לא משפרים כלום?
מה זה אומר? במה סטירואידים בעצם מטפלים ובמה הם לא? (אולי ככה נשלול דברים)
האם צריך ללכת לניורולוג? או מתחמה בתחום אחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליעה כרונית - תגובה
ד''ר סמדר טל17/11/2010נשמע אכן שהתהליך כרוני ושאתם עושים כל מה שבכיכולתכם עבור כלבתכם- ושגם רפואה משלימה כזו או אחרת תהיה יעילה רק אם תהיה איבחון- חלקי או מלא.
כיון שברוב המקרים צליעה מקורה בבעיה אורטופדית או נוירולוגית אני ממליצה לך לקחת את כלבתך למומחה לכירורגיה ואורטופדיה ולמומחה לנוירולוגיה על מנת לאבחן את הבעיה ולטפל בה ככל הניתן.
מומחים לנוירולוגיה נמצאים בבית החולים הוטרינרי בבית דגן ושם או במקומות אחרים תוכלו למצוא גם אורטופדים מומחים.
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










