שלום! הכלבה שלי בת 12..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום! הכלבה שלי בת 12..
    תימור
    03/03/2011

    אנחנו מכניסים אותה הביתה בשנים האחרונות בכל עונות השנה- כשקר, כשחם...הי בדרך כלל נקשרת לדלת ולידה האוכל והשתייה, זה כדי שלא תסתובב אחרת היא עולה על הספות...בזמן האחרון כל פעם שקושרים אותה והולכים לישון, היא מתחילה לבכות. עכשיו, זאת אחרי שאכלה שתתה יצאה לטיול והכל. האם זה מפינוק מכיוון שהיא נשארת לבד? או שיש משהו מעבר? ומדוע זה רק בלילה? אשמח לתשובה !! תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום! הכלבה שלי בת 12..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום! הכלבה שלי בת 12.. - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    03/03/2011

    כמובן שאם כלבתך בוכה בלילה הדבר מעיד על מצוקה כלשהי. ייתכן ובגילה כבר לא קל לה להשאר קשורה מטעמים של כאבים כאלה ואחרים או מטעמים של אי נוחות מכל סוג שהוא. כלבים מבוגרים משנים פעמים רבות את התנהגותם באופנים שונים שלא תמיד מבחינים בהם מיד, אולם הם הופכים לברורים יותר עם הזמן. בגיל הזה כלבים שהיו רגועים עלולים להפוך להיות מעט אגרסיבים וכאלה שהיו מעט אגרסיבים- ליותר אגרסיבים. בדרך כלל הזדבר נעוץ באי נוחות כללית או בהתחלה של סוג של דמנציה. התנהגות "זקנתית" כזו עלולה להופיע יותר בלילה וכלבים רבים מעירים את בעליהם בצורות שונות בלילה דוקא.
    אני ממליצה לך לגשת ולבדוק את כלבתך על מנת לשלול אי נוחות על רקע רפואי (למשל דלקת פרקים) ואחר כך לבדוק האם היא מתחילה לךהראות סימנים של זקנה ואולי אפילו התחלת דמנציה. קיימות כיום תרופות מתאימות לכלבים גם למצבים אלה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו