מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נפיחות בעקב ומעל העקב ברגל אחוריתמורן12/03/2011
שלום,
יש לי כלבת רועה גרמני מעורבת בת 8. אתמול בבוקר כשיצאתי איתה, היא ניסתה להתנפל על כמה כלבים שעברו בסביבה ואחרי שחזרתי איתה מהטיול, הבחנתי שהיא צולעת. חיכיתי עד עכשיו כדי לראות אם זו סתם מכה קטנה, אבל שמתי לב היום שיש לה נפיחות בעקב ברגל האחורית וגם קצת נפיחות מעל העקב. היא קופצת על שלוש ורק מדי פעם דורכת קצת על הרגל. רציתי לקבל חוות דעת ראשונית לפי התיאור שלי לפני שאני אלך לוטרינר ואאלץ להוציא 1000 ש"ח או יותר, אם ימליצו על צילומים וכדומה. השאלה שלי היא מהן האופציות? כלומר מה יכול להיות שיש לה? בהתחלה חשבנו שאולי מתחה גיד, השאלה אם יש נפיחות לאחר דבר כזה או אולי נקעה את הרגל. אשמח לקבל תשובה מפורטת כדי שאוכל לשקול את האפשרויות שלי בטיפול שלה.
תודה רבה,
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בעקב ומעל העקב ברגל אחורית - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/03/2011הנפיחות והצליעה שאת מתארת יכולות להעיד על מספר דברים- יתכן שבעקבות המכה שקיבלה כלבתך נקעה ואפילו שברה את הרגל. יכול להיות שמדובר במתיחת גידים או רצועות או בנפיחות של השריר בעקבות המכה.
בכל מקרה, במצבים האלה אסור לחכות ויש להגיע בהקדם האפשרי לוטרינר, כיוון שככל שעובר הזמן יותר קשה לטפל במצב. אין ספק שיהיה צורך בצילומים על מנת לקבוע מה בדיוק הבעיה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל יש לי עוד שאלה
מורן14/03/2011עדיין לא הלכתי לוטרינר, ייתכן שאלך מחר, אבל אתמול והיום הכלבה התחילה לדרוך יותר על הרגל ועכשיו היא קצת צולעת, מדי פעם, האם זה אומר שחל שיפור במצב והוא יוכל לעבור תוך מספר ימים או שאי אפשר לדעת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל יש לי עוד שאלה - תגובה
ד''ר תמר נרקיס17/03/2011למרות שיש שיפור במצב הרגל, אני בכל זאת ממליצה לגשת לוטרינר ולוודא שלא נגרם נזק בלתי הפיך. גם אם המצב משתפר צריך להבין מה גורם לצליעה ויתכן שהכלב זקוק לתרופות לשיכוך כאבים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










