נפיחות בעקב ומעל העקב ברגל אחורית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בעקב ומעל העקב ברגל אחורית
    מורן
    12/03/2011

    שלום,

    יש לי כלבת רועה גרמני מעורבת בת 8. אתמול בבוקר כשיצאתי איתה, היא ניסתה להתנפל על כמה כלבים שעברו בסביבה ואחרי שחזרתי איתה מהטיול, הבחנתי שהיא צולעת. חיכיתי עד עכשיו כדי לראות אם זו סתם מכה קטנה, אבל שמתי לב היום שיש לה נפיחות בעקב ברגל האחורית וגם קצת נפיחות מעל העקב. היא קופצת על שלוש ורק מדי פעם דורכת קצת על הרגל. רציתי לקבל חוות דעת ראשונית לפי התיאור שלי לפני שאני אלך לוטרינר ואאלץ להוציא 1000 ש"ח או יותר, אם ימליצו על צילומים וכדומה. השאלה שלי היא מהן האופציות? כלומר מה יכול להיות שיש לה? בהתחלה חשבנו שאולי מתחה גיד, השאלה אם יש נפיחות לאחר דבר כזה או אולי נקעה את הרגל. אשמח לקבל תשובה מפורטת כדי שאוכל לשקול את האפשרויות שלי בטיפול שלה.

    תודה רבה,
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בעקב ומעל העקב ברגל אחורית - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    14/03/2011

    הנפיחות והצליעה שאת מתארת יכולות להעיד על מספר דברים- יתכן שבעקבות המכה שקיבלה כלבתך נקעה ואפילו שברה את הרגל. יכול להיות שמדובר במתיחת גידים או רצועות או בנפיחות של השריר בעקבות המכה.
    בכל מקרה, במצבים האלה אסור לחכות ויש להגיע בהקדם האפשרי לוטרינר, כיוון שככל שעובר הזמן יותר קשה לטפל במצב. אין ספק שיהיה צורך בצילומים על מנת לקבוע מה בדיוק הבעיה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל יש לי עוד שאלה

    מורן
    14/03/2011

    עדיין לא הלכתי לוטרינר, ייתכן שאלך מחר, אבל אתמול והיום הכלבה התחילה לדרוך יותר על הרגל ועכשיו היא קצת צולעת, מדי פעם, האם זה אומר שחל שיפור במצב והוא יוכל לעבור תוך מספר ימים או שאי אפשר לדעת?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל יש לי עוד שאלה - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    17/03/2011

    למרות שיש שיפור במצב הרגל, אני בכל זאת ממליצה לגשת לוטרינר ולוודא שלא נגרם נזק בלתי הפיך. גם אם המצב משתפר צריך להבין מה גורם לצליעה ויתכן שהכלב זקוק לתרופות לשיכוך כאבים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו