בעיות עיניים בחתול פרסי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עיניים בחתול פרסי
    יוסי
    11/05/2011

    יש לי חתול פרסי בן 6 שאימצתי. מיום אימוצו יש לו בעיות חוזורות בעין כולל דלקות בלחמית, כיבים (שורט את עצמו ומתגרד), אנטרופיון ועוד.
    הוא עבר לאחרונה ניתוח לתיקון אנטרופיון והיה עם צווארון לשבועיים. יומיים לאחר הסרת הצווארון חזרתי הביתה ושוב העין שלו היתה סגורה והעפעפים אדומות.
    אני חושב שהוא מגרד ושורט את עצמו שוב ושוב.


    מה הפתרון במקרה זה? האם יש לעשות ניתוח לכריתת הציפורנים לתמיד? אני ממש מתוסכל כבר מכל הריצות עם החתול לוטרינר כל חודש. החתול טופל עד כה כחודשיים בסינטומיצין בחצי שנה האחרונה (כל פעם טיפול ל-10 ימים, כבר פעם 6 שזה קורה).

    מה אני יכול לעשות?!?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עיניים בחתול פרסי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עיניים בחתול פרסי - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    12/05/2011

    דלקות חוזרות בחתול מבוגר עשויות להיות על רקע וירלי (בעיקר אם הן חוזרות מגיל צעיר), רקע חיידקי, בעיה מבנית (כדוגמת האנטרופיון, שערות שגורמות לגירוי הקרנית) או על רקע טראומה (שריטות, גירודים, גופים זרים), בעיות הקשורות לגזע הפרסי וכו'.
    מכיוון שכבר ניסיתם שוב ושוב לפתור את הבעיה, אני ממליצה לגשת למומחה לרפואת עיניים ולקבל את המלצתו בנושא, יש צורך בבדיקה מקיפה של העיניים ובנסיון של הרופא המטפל בבעיות עיניים. עד שתגשו לבדיקה המשיכו לשים את הקולר למניעת בעיות נוספות.
    לגבי משחת הסינטומיצין, יש משחה שמומלצת יותר לדלקות עיניים בחתולים - תרמיצין.
    רק בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו