שילשול במשך ארבעה ימים ברציפות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שילשול במשך ארבעה ימים ברציפות
    חנה
    26/05/2011

    שלום רב !!
    יש לי כלבה במעורבת שאימצתי אותה מצער בעלי חיים. הכלבה בת 4 בערך מקבלת את כל החיסונים הנדרשים ובריאה בדרך כלל.
    מיום יום א' הכלבה משלשלת , לקחתי אותה לוטרינר והיא קיבלה אינפוזיה כיוון שהייתה מעט מיובשת. כמו כן היא קיבלה עוד 2 זריקות של נוזלים ולטיפול בבית 3 כדורי פחם 1 לכל יום
    ו2 כדורים נגד תולעים.(יש לציין שהיא הייתה אמורה לקבל אותם בחודש הבא.)משקל הכלבה הוא בערך 17.5 ק"ג.
    יש לציין שביום ד' יום לאחר הביקור אצל הויטרנר הכלבה שתתה ואכלה חצי מכמות האוכל שהיא אוכלת. אני ממש מודאגת שאין שיפור במצבה והשילשולים לא מפסיקים.
    (אנחנו יורדים איתה כמעט כל 2-3 שעות בערך)
    מה אני אמורה לעשות בבקשה עזרה!!! מה זה יכול להיות????

    פרט נוסף וחשוב: ביום שבת הכלבה אכלה מעט חמאה מומסת עם שום כתוש.(רק לאחר ביקור
    אצל הויטירנר נודה לי ששום מסוכן לכלבים)..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילשול במשך ארבעה ימים ברציפות - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    26/05/2011

    חנה שלום,
    מקווה שכלבתך מרגישה יותר טוב, נשמע מהתיאור שלך שמתחיל שיפור במצבה.
    לא ציינת האם בוצעו בדיקות דם והאם היא מטופלת גם באנטיביוטיקה?
    במידה ואיו שיפור במצבה של הכלבה יש להמשיך באבחון (בדיקות דם, צילומים, אולטרא-סאונד) ואף לשקול אשפוז לצורך מתן טיפול ונוזלים ישירות לוריד.
    רק בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה .. הכן

    חנה
    27/05/2011

    ד"ר נורית פרנקל תודה רבה להתייחסות ,הכן מצבה של הכלבה הישתפר ואפשר להגיד שהיום מצבה חזר לקדמותו ואני חזרתי לדופק סדיר. הייתי מעט בהיסטריה והעיקר שהכל מאחורנו.
    שוב תודה רבה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה .. הכן - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    27/05/2011

    יופי, אני שמחה שהמצב נרגע!
    כולנו היסטריים כשמדובר בחיות הבית הפרטיות שלנו, מצב מלחיץ ולא נעים בד"כ.
    שימו לב להבא שהכלבה לא אוכלת מאכלים שאינם מתאימים לה, באופן כללי ניתן להמנע ממזון ביתי ולתת רק מזון יבש, אם בכל זאת נותנים מזון ביתי אז להמנע מ- עצמות עוף (גם אם בושלו במרק זמן רב), בצל, שום, שוקולד, תפוחי אדמה לא מבושלים, ענבים וצימוקים וכל מזון שיש בו תבלינים.
    הקיבה של כלבים רבים רגישה מאוד למזונות שלנו ובעקבות "אכילת זבל" הם מפתחים דלקת קיבה ומעיים.... חשש נוסף הוא כמובן לחסימת מעיים בעקבות גוף זר / אכילת עצמות וכו'. רק בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו