מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סרטן ריאות מפושטנורית גנון06/08/2011
אחי עובר סדרת טיפול כימוטרפי אשר קשה לו מאוד טקסול וקרבו פלטיניום,לאחר הטיפול מס4,נראה כי מערכת העצבים נפגעהץ קפיצות לא רצוניות משונות.לעיתים הזיות .רגליים מאוד נפוחות,כאבי שרירים, לפני יומיים רופא המשפחה רשם לו את התרופה ליריקה.האם התופעות האלו ידועות האם יעבור לו הפגיעה האכזרית במערכת העצבים.הוא חולה כמעט כ 8 חודשים , מה תוחלת החיים לאדם עם סרטן ריאות מפושט שלב 4 מתקדם, הסרטן הינו בשתי ריאות. נראה לי דר נחושתן שאין טעם לתת טיפול כימוטרפי לאדם שנמצא בשלב כזה של מחלה , למה זה מועיל ,הרי אין כל איכות חיים , החולה סובל , ובמילא נפטר לא עדיף שהרופים במקרים כאלו ימליצו שלא לתת את הטיפול . אם המטרה להאריך את חיי החולה בחודש אוו חודשיים נראה לי מאוד לא חכם בלשון המעטה, האם לבתי החולים יש אינטרס לתת את הטיפול, מדוע כל הסלבס שנמצאים בשלב כזה של המחלה מסרבים לקבל את הטיפול הכימוטרפי, האם מישהו דואג לספר להם יותר? אודה לך מאוד על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ריאות מפושט - תגובה
פרופ' חובב נחושתן13/08/2011נורית
איני מכיר את אחיך
אני מסכים שמתן כמותרפיה לא צריך להיות אוטומטי
יש לדון עם החולה על יתרונות וחסרונות
לעיתים צריך להקטין מינונים או לעבור טיפול או פשוט לא לטפל
אבל צריך לזכור שאפשר הרבה פעמים כן לעזור נגד הסבל
מעבר לכך כמותרפיה בסרטן ראה כן יכולה להאריך חיים
אבל חשוב כאמור לדון עם החולה עצמו על המחיר
לגבי סלב וכו
ישנם הרבה סלב שכן קיבלו טיפולים
למיטב ידיעתי גם הסלב הם כשאר האדם ונתונים למערכת השיקולים שיש לכל השאר
לאחרונה היה המקרה של עדי טלמור
לא הייתי רופאו ואיני יודע את פרטי המקרה אבל זכותו של אדם לעשות כרצונו
אם כי אצל החולים בהם אני טיפלתי תגובה כזו היתה נדירה גם אצל אנשים אצלם לא היה טיפול פעיל - הרבה מאד תלוי גם במשפחה מסביב
לסיכום זהו נושא מורכב - אני מסכים שלא תמיד צריך כמותרפיה אבל צריך גם להזהר מלבצע הכללות ולוותר מראש על כל סיכוי וסלב לדעתי חושבים ופועלים כשאר האנשים בתלות במשפחתם וחייהם - הענין רק שכל פעולה יוצאת דופן שלהם נשמעת בכל מקום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

