מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דואגתאירה14/03/2013
שלום רב,
אני בת 30 מעשנת, בריאה בדרך כלל.
לאחר שיעול חזק הבחנתי בדם בליחה, נקודות בודדות קטנות.
לפני פחות מחודש צילום חזה תקין לחלוטין.
רופא משפחה הסביר שזה נובע משתעל ופגיעה בנימים קטנים בגרון.
אני עדיין מאוד חוששת ומודאגת.
האם יש מקום לדאגה ולהמשך בירור?
הרופא אמר שאם צילום תקין ולאור גילי, אין מדובר בסרטן ריאה ואין צורך בצילום נוסף אחרי פחות מחודש.
האם אכן כך?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דואגת - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד17/03/2013אכן כן נא להתיעץ עם רופא ריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ברור
אירה17/03/2013סליחה ,פשוט לא הבנתי את התשובה:
אכן, לא מדובר בסרטן או אכן, יש מקום לדאגה.
אני בלחץ נוראי, היום חזרתי על צילום חזה, אותו דבר תקין לחלוטין.
שוב סליחה ותודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא ברור - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד17/03/2013כתבתי שאני מסכימה לחלוטין עם הרופא המטפל. כמו כן ניתן לפנות לרופא ריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה נוספת
אירה17/03/2013האם צילום חזה הוא האינדקטור לגילוי סרטן ריאות?
פשוט חלק אומרים שכן וחלק אומרים שבצילום הרבה גידולים לא נראים.
אני כל כך בלחץ, כבר לא יודעת מה לעשות.
רופא משפחה טוען שאין מקום להמשך בירור ואני עם ליחה ורודה מידי פעם.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה קטנה נוספת - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד17/03/2013נא לפנות לרופא ריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא ריאות
אירה31/03/2013בהמלצתך ניגשתי לרופא ריאות.
לדבריו, צילום תקין לחלוטין, בדיקת תפקודי ריאות תקינה.
הוא אמר שאם נתונים כאלה אין צורך בהמשך בירור.
לדבריו, שולחים לסי טי רק אם יש ממצא בצילום חזה.
יש לי כאבים בצלעות בצד שמאל שכנראה מקרינים לכתף ויד.
הרופא אמר שזה בטוח לא מהריאה, כי כאשר מגיעים לשלב של כאבים, כבר היו רואים הכל בצילום ואצלי הוא נקי.
השאלה שלי, האם אכן כך הדבר?
האם באמת עם נתונים שלי אין מקום לסי טי.
חייבת לציין שהשיעול פחת קצת.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
