רדיוכירורגיה

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • רדיוכירורגיה
    iris
    01/04/2013

    אבינו בן 67 עבר כריתת אונה עליונה ימין<
    .-10 חודשים אח"כ הישנות המחלה בגודל של 2מ"מ.
    -התרשלות במעקב והופיעו 3 מוקדים מרוכזים בריאה ימין שהגדול 3 סמ. ומוקד חשוד בגודל של חצ"קון (מונחי הנוירולוג) במח.
    -10 טיפול כימו עם תגובה טובה: הן מבחינת הקטנה מסויימת במוקדים,היעלמות המימצא במח והן מבחינת תגובות המטופל (בעיקר עייפות).
    -המצב יציב בערך 6 חודשים
    - הדיעה לגביי המשך טיפול חלוקה בין שני אונקולוגים: האחד חושב שזה חלון הזדמנות מצויין לצריבה האחר חושש.
    - אשמח לשמוע את דיעתכם וניסיונכם
    - והכי חשוב מדוע יש לחשוש מצריבה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רדיוכירורגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רדיוכירורגיה - תגובה

    פרופ' חובב נחושתן
    06/05/2013

    מצטער על תשובה מאוחרת
    לכל פרוצדורה יש סיכון מסוים
    לגבי צריבה הסיכון העיקרי הינו פנוימוטתורקס - חזה אויר שמחיב אשפוז
    והכנסת צינור לחלל בין הראות לצלעות
    מעבר לכך בדכ אין סיכון מאד גדול אבל חייבים תמיד לראות את החולה ולקבל הערכת
    רופא מטפל
    לגבי הזמן של הטיפול זו שאלה שכמו שראית אין בה תשובה אחידה
    אם יש גידול שהוא יחיד או שהיחיד שלא הגיב לטיפולים יש כמובן הגיון רב
    בפרוצדורה
    אם יש מספר גידולים כדאי לחשוב היטב לפני הביצוע - אבל אם האחרים מאד קטנים וגידול זה נראה מתאים לצריבה ומצב האיש טוב יש לשקול בזהירות את הנושא
    אין כאן תשובת ביהס וצריך לעשות החלטה על סמך סיכונים וסיכויים ספיציפים
    חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו