מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אסבסט במוצרים שוניםנוי06/06/2013
יש לי תיק שקניתי לפני חצי שנה בערך ויש לו מעין יחידה קשיחה מאחור כדי לשמור על יציבות התיק אך מצד שני היא גם גמישה- כמו בריסטול עבה ומחוספס לצערי פיתחתי בשנים האחרונות חרדה מנושא האסבסט ומאחר ואינני מזהה את החומר הקשיח ממנו עשויה הדופן של התיק אני ישר חושבת שיכול להיות שזה החומר הזה וכול התפוררות קטנה שלו אני מאוד דואגת. אני לא יכולה לזרוק. דברים שאני קונה רק בגלל החרדות האלו. האם באמת יש מצב שבימנו עדין מערבים אסבסט עם סיבי בד כי הבנתי שפעם היו עושים זאת בלבוש ובמפות. התיק שלי לא מחברה מוכרת ואני לא יודעת עד כמה אני יכולה לסמוך על החומרים שממנו הוא עשוי.למרות שזה תיק רגיל לכל דבר.האם החרדות מוצדקות? האם באמת החומר הזה יכול להיות בכל מקום?מה עלי לעשות? תודה מראש על עזרתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסבסט במוצרים שונים - תגובה
פרופ' חובב נחושתן16/06/2013מאד לא סביר שהחומר בכל מקום
והסיכון מתיקים וכו מכילי אסבסט לא נראה לי סביר נכון למצב היום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרחק מאסבסט שבור
עירית 9505/07/2015מקום עבודתי נמצא כ200 מטרים מגג אסבסט שבור באופן ודאי. ברצוני לדעת אם ממרחק כזה צפויה להיות סכנה בריאותית. אני יודעת שיש מדידות ובדיקות אויר שעושים אנשי מקצוע אבל אני לא מתכוונת להזמין אותם. אני בטוחה שאם כל מרחק היה מסוכן אז בעצם כל האוכלוסיה היתה חולה בסרטן דבר שלא נראה הגיוני. לכן ארצה לקבל תשובה בנוגע למרחק . תודה לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרחק מאסבסט שבור - תגובה
פרופ' חובב נחושתן28/07/2015מאתים מטר זה רחוק מאד
סיכונים קיימים בכל מקום וכל אוכל וכו
השאלה כמה הם באמת חשובים ומשמעותים
כמו שאומר המשורר
תה עושה צמרמורת
ולבן עושה לי רע
וכולי וכולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
