האם דלקת ריאות או הישנות המחלה

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • האם דלקת ריאות או הישנות המחלה
    dolfin
    23/09/2013

    לד"ר שלום
    אני בת 54, לפני כשנה וחצי עברתי כריתת אונה תחתונה בריאה השמאלית לאחר אדנוקרצינומה. לא עברתי שום טיפולים מאחר וגילו את הגידול בטעות ולמזלי מוקדם. מאז הפסקתי לעשן ואני במעקב. הבדיקה האחרונה הייתה לפני כ- 5 חודשים. מאחר ובימים האחרונים התחלתי להשתעל עם קוצר נשימה וכאבים בחזה פניתי לרופא המשפחה והוא שלח אותי לצילום חזה ובמקביל נתן לי אנטיביוטיקה. התוצאות הינם
    מצב לאחר כריתה LLL עקב שאת.
    ציור מוגבר בבסיסים,
    עיבוד נפח משמל,
    דחיקה של המדיאסטינום שמאלה.
    אין עדות לתסנין או לתפליט פלוירלי.
    אין עדות להרחבת המדיאסטינום והשערים.
    צל הלב בגדר הנורמה. האם אני יכולה להיות רגועה עד חודש הבא שישי לי בדיקה אצל האונקולוג שלי?
    אודה לתשובתך המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם דלקת ריאות או הישנות המחלה - תגובה

    פרופ' חובב נחושתן
    13/10/2013

    צלום חזה היא לא בדיקה רגישה לזהות גידול צריך פניה לאונקולוג ואם השיעול ממשיך סיטי או בדיקות אחרות חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו