מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- טיפוללא מגלה21/07/2008
שלום, אבי עבר לפני 4 חודשים כריתת אונה בריאה הימנית בעקבות גידול סרטני (בגודל של 6 ס"מ ). בדיקת ה PET לא הראתה גרורות וגם כל הבלוטות שהוצאו בניתוח היו נקיות. הוחלט על טיפול כימי משלים ( ארבע סדרות של גמזר וקרבולטן ) עד כה קיבל אבי 3 סדרות. מזה שבועיים שהוא לא מצליח לקבל את הטיםול מאחר ובספירת הדם הטסיות נמוכות .(62) וגם ההמוגלובין. היום החליט הרופא שכדאי להפסיק את הטיפול מאחר שקשה לו לקבל זאת ( סובל גם האי ספיקת כליות - לא בשלב של דיאליזה ). האם מקובל להפסיק טיפול מסוג זה כלומר טיפול שהוא רק משלים ?הרופא אמר שמלכתחילה הוא היה מוגדר כשלב B 1. ולכן ניתן להפסיק. התוכלו לחוות דעתכם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול משלים
פרופ' חובב נחושתן21/07/2008לגבי טיפול בשלב 1B
טיפול בשלב זה לא הוכח באופן נפרד
יחד עם זאת מקובל כי מקרה ויש מאפינים של גידול יותר אגרסיבי
כגון גידול עם מאפינים פתולוגים של חלוקת תאים מהירה
ומעבל לגודל מסוים יש הגיון במתן טיפול משלים
עד כה נבדקו בטיפול משלים שלובים של ציספלאטין וננלבין אם כי יש הגיון רב גם במתן ציספלאטין גמזר שהוא טיפול בסרטן ראה בו אנו מרבים לבשתמש
בניסוי החשוב של טיפול משלים בסרטן ראה שנערך בראשות קבוצה קנדית רק חצי מהחולים השלימו את הטיפול המשלים ובכל זאת נראה היה כי הפיקו ממנו רווח ניכר
לאור זאת המלצת הרופא של אביך נראית הגיונית ביותר- אם כי כמובן שבלי לראות את אביך לאורך כל אורך הדרך ובלי לראות תשובת פתולוגיה רשמית תשובתי כמובן הרבה פחות מחיבת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

