טיפול

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול
    לא מגלה
    21/07/2008

    שלום, אבי עבר לפני 4 חודשים כריתת אונה בריאה הימנית בעקבות גידול סרטני (בגודל של 6 ס"מ ). בדיקת ה PET לא הראתה גרורות וגם כל הבלוטות שהוצאו בניתוח היו נקיות. הוחלט על טיפול כימי משלים ( ארבע סדרות של גמזר וקרבולטן ) עד כה קיבל אבי 3 סדרות. מזה שבועיים שהוא לא מצליח לקבל את הטיםול מאחר ובספירת הדם הטסיות נמוכות .(62) וגם ההמוגלובין. היום החליט הרופא שכדאי להפסיק את הטיפול מאחר שקשה לו לקבל זאת ( סובל גם האי ספיקת כליות - לא בשלב של דיאליזה ). האם מקובל להפסיק טיפול מסוג זה כלומר טיפול שהוא רק משלים ?הרופא אמר שמלכתחילה הוא היה מוגדר כשלב B 1. ולכן ניתן להפסיק. התוכלו לחוות דעתכם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול משלים

    פרופ' חובב נחושתן
    21/07/2008

    לגבי טיפול בשלב 1B
    טיפול בשלב זה לא הוכח באופן נפרד
    יחד עם זאת מקובל כי מקרה ויש מאפינים של גידול יותר אגרסיבי
    כגון גידול עם מאפינים פתולוגים של חלוקת תאים מהירה
    ומעבל לגודל מסוים יש הגיון במתן טיפול משלים
    עד כה נבדקו בטיפול משלים שלובים של ציספלאטין וננלבין אם כי יש הגיון רב גם במתן ציספלאטין גמזר שהוא טיפול בסרטן ראה בו אנו מרבים לבשתמש
    בניסוי החשוב של טיפול משלים בסרטן ראה שנערך בראשות קבוצה קנדית רק חצי מהחולים השלימו את הטיפול המשלים ובכל זאת נראה היה כי הפיקו ממנו רווח ניכר
    לאור זאת המלצת הרופא של אביך נראית הגיונית ביותר- אם כי כמובן שבלי לראות את אביך לאורך כל אורך הדרך ובלי לראות תשובת פתולוגיה רשמית תשובתי כמובן הרבה פחות מחיבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו