סרטן ריאות גרורות למוח

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן ריאות גרורות למוח
    גולדי
    22/09/2008

    אני בת 56 אובחנתי לפני כשנה בnsclc שלב 4.ישנם שני נגעים בראש שלא היה ברור אם אילו גרורות. לאחר מעקב של שנה הנגעים החלו לגדול. כרגע ,אין לי תופעות לואי .אני מטופלת בטרסבה מרגישה ומגיבה היטב. לגבי הנגעים במוח נאמר שהם פיזור לפטומנינגיאלי.האם תואיל להסביר לי מה זה ?מה הטיפול? הקרנות וטיפול תרופתי ?הקרנות ממוקדות או על כל הראש ומהן תופעות הלוואי המשמעותיות? תודה גולדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן ריאות גרורות למוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרורת מוחיות

    פרופ' חובב נחושתן
    22/09/2008

    לגולדי שלום
    השאלה שלך מורכבת וכדאי לדון בה עם רפא מטפל
    הטיפול הרגיל בגרוות מוחיות או לפטומנינגיאליות הינו הקרנה לראש שגם אותה ניתן לתת באופן שונה לפי מצב החולה בדכ ב 10 הקרנות אך במיקרים מיוחדים ב 20 הקרנות
    גם לטיפול בטרסיבה יש לפעמים הצלחה אצל חולים עם פיזור מנינגיאלי אבל אם המחלה אצלך התקדמה בראש תחת טרסיבה יכול להיות שיש לשקול כבר כעת הקרנות
    אם אין לך סימפטומים רופא מטפל יכול להחליט על דחית הקרנה
    ההחלטה בנושא מורכב כגון זה צריכה להעשות על ידי רופא מטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו