גידול בריאה?

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • גידול בריאה?
    נעמי
    12/03/2009

    לפני חצי שנה בדיקת סיטי ללא חומר ניגוד העידה על מימצא בגודל 2.2 מ"מ מוקד ריאתי קטן אונה עליונה משמאל אין עדות לתפליל פלאורלי בדיקת סיטי חוזרת עם חומר ניגוד לא ניכתב כלום על כך פט סיטי לא ניראה כלום אז נירגעתי ,אבל היום צילום רנטגן העיד על צל מעוגל קטן מעל שער הריאה השמאלית יתכן ממקור ואסקולארי פרט לכך ב.מ.פ. דרוש מעקב והשואה עם צילום קודם שינויים ספונדילוטיים קלים בגובה l-4

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידול בריאה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגשת לרפא

    פרופ' חובב נחושתן
    13/03/2009

    בשאלה כזו מורכבת חיבים פגישה כם רפא מטפל והערכת מומחה לרדיולוגיה
    חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה פירוש המילה צל?

    נעמי
    14/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי בכל זאת...?

    נעמי
    15/03/2009

    ביולי התגלה גוש בשד השמאלי שעה 9,בספט התחלתי כימוטרפיה אדרמניצין וטקסול ,סיימתי ועכשו לפני ניתוח,הבדיקות ממוגרפיה מעידות שהכל נעלם כולל בלוטות הלימפה והגוש בשד, ממתינה לניתוח להסרת הבלוטו והגוש שסומן, בדיקות כלליות שלפני ניתוח העידו על "העיגול הקטן שבשיער הריאה,כימעט מתחת להימצאות הגוש בשד, הגוש בשד הוגדר כנייד לפני הכימוטרפייה ,הגוש בבלוטות הלימפה היה גדול 2.2 סמ ו3 בלוטות לימפה דבוקות ולא ניידות, לאחר הכימייה הכל ניראה שנעלם,אך קראתי שהגידול בריאה מגיב 25 אחוז לכימייה, לכן ההעלמות מהשד לא מבטיחה את אותה העלמות מהריאה , שאלתי שאלות אך אומרים לי תתרכזי בניתוח.שאחריו החלמה של חודש ואח רכך הקרנה אנני רוצה לבזבז זמן יקר ,לכן שואלת אילו הגידול קיים בשער הריאה האם ניתן לנתח ממקום זה מבלי להזיק לריאה עצמה? זה שלא כתבו את הגודל משמעו שזה קטן או לא ברור? האם בזמן ההקרנות כדאי כבר לשלב גם לריאה במידה וקיים משהוא? רוצה לקחת אחראיות לחיי אך חוששת שלא יהיה לי את הזמן וכוחות הנפש לטפל בכל , לכן למרות שזה מפחיד חשוב לי להפנים כדי לדעת איך ממשיכים,מה עושים לפני מה ? אשמח אם בכל זאת תשיב לי.. יש לי ילד קטן שעדיין זקוק לאמא...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו