מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גידול בריאה?נעמי12/03/2009
לפני חצי שנה בדיקת סיטי ללא חומר ניגוד העידה על מימצא בגודל 2.2 מ"מ מוקד ריאתי קטן אונה עליונה משמאל אין עדות לתפליל פלאורלי בדיקת סיטי חוזרת עם חומר ניגוד לא ניכתב כלום על כך פט סיטי לא ניראה כלום אז נירגעתי ,אבל היום צילום רנטגן העיד על צל מעוגל קטן מעל שער הריאה השמאלית יתכן ממקור ואסקולארי פרט לכך ב.מ.פ. דרוש מעקב והשואה עם צילום קודם שינויים ספונדילוטיים קלים בגובה l-4
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגשת לרפא
פרופ' חובב נחושתן13/03/2009בשאלה כזו מורכבת חיבים פגישה כם רפא מטפל והערכת מומחה לרדיולוגיה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה פירוש המילה צל?
נעמי14/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי בכל זאת...?
נעמי15/03/2009ביולי התגלה גוש בשד השמאלי שעה 9,בספט התחלתי כימוטרפיה אדרמניצין וטקסול ,סיימתי ועכשו לפני ניתוח,הבדיקות ממוגרפיה מעידות שהכל נעלם כולל בלוטות הלימפה והגוש בשד, ממתינה לניתוח להסרת הבלוטו והגוש שסומן, בדיקות כלליות שלפני ניתוח העידו על "העיגול הקטן שבשיער הריאה,כימעט מתחת להימצאות הגוש בשד, הגוש בשד הוגדר כנייד לפני הכימוטרפייה ,הגוש בבלוטות הלימפה היה גדול 2.2 סמ ו3 בלוטות לימפה דבוקות ולא ניידות, לאחר הכימייה הכל ניראה שנעלם,אך קראתי שהגידול בריאה מגיב 25 אחוז לכימייה, לכן ההעלמות מהשד לא מבטיחה את אותה העלמות מהריאה , שאלתי שאלות אך אומרים לי תתרכזי בניתוח.שאחריו החלמה של חודש ואח רכך הקרנה אנני רוצה לבזבז זמן יקר ,לכן שואלת אילו הגידול קיים בשער הריאה האם ניתן לנתח ממקום זה מבלי להזיק לריאה עצמה? זה שלא כתבו את הגודל משמעו שזה קטן או לא ברור? האם בזמן ההקרנות כדאי כבר לשלב גם לריאה במידה וקיים משהוא? רוצה לקחת אחראיות לחיי אך חוששת שלא יהיה לי את הזמן וכוחות הנפש לטפל בכל , לכן למרות שזה מפחיד חשוב לי להפנים כדי לדעת איך ממשיכים,מה עושים לפני מה ? אשמח אם בכל זאת תשיב לי.. יש לי ילד קטן שעדיין זקוק לאמא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

