סרטן ריאות אנדיקרצינומה דרגה 4

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן ריאות אנדיקרצינומה דרגה 4
    דורית
    21/01/2010

    לום! לפני כחמישה חודשים בלוטות הלימפה של אחי גדלו, נעשתה לו ביופסיה ומסתבר שיש לו אנדקרצינומה בריאה. בימים האחרונים החל להקיא ומסתבר שיש לו גרורה במוח הוא לא התחיל טיפולים אף על פי שהיה מתוכנן. בתחילת השבוע הבא עושים לאחי ניתוח להוצאת הגידול מהראש.
    הבנו שרק לאחר הניתוח יתחילו לבצע כימותרפיה של שלוש פעמים פעם בשלושה שבועות והתמקדות בסרטן הריאה.רציתי לשאול:
    1. האם שהות הזמן לא עלול לגרום לנזק?
    2. מה תוחלת החיים במקרים מסוג זה?
    3. האם יש סיכויי הצלחה להפסקת התפתחות התאים הסרטניין והגדלת תוחלת החיים?
    4. האם מזון מסוג מסויים כדוגמת סוכרים אינו מומלץ בזמן סרטן?
    5. האם אתה יכל להמליץ לי על טיפול או רופא בעל שם טוב או שיטה מועדפת להתגברות על סרטן הריאות?

    אשמח אם תענה לי בהקדם ,
    תודה דורית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דורית,

    שירלי
    21/01/2010

    אני ממליצה ללכת לדר מיה גוטפריד ביח מאיר, אפשר ללכת אליה לייעוץ, אם אחיך לא עישן בעבר יתכן ויוכל לקבל טיפול ביולוגי אחרי טיפול כימי' מניסיון שיש לי עם אימי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן ראה

    פרופ' חובב נחושתן
    26/01/2010

    דורית שלום
    ודאי שעדיף תמיד להתחיל טיפול מוקדם אבל יש סדר עדיפויות
    אם המחשבה של הרופאים היא כי הגידול המוחי הוא המסוכן כרגע
    (בדכ הגישה היא להתחיל קודם כל טיפןל בגידול מוחי )
    אז יש חובה להתחיל בטיפול בגידול המוחי
    לגבי הרופא העדיף
    לא מדובר כאן ברופא שיש לו נסים בשרוול
    אלא באיזה תרופות יש לאותו רופא להציע
    וכאן לרוב הרופאים יש תרופות לפי הסל או שיש
    נסיונות בתרופות חדשות - איני יודע על נסיון בארץ שמתאים לחולה כמו אחיך
    חשוב מאד שיהיה קשר טוב עם הרופא ועם המחלקה המטפלת
    אם יש מוטציה בקולטן ל EGFR(צריך לדבר עם הרפא שלכם על נושא זה)
    יש טיפול במעכבי EGFR שיכול לעזור
    לגבי תחזית - נראה כי עדיף לדון בכך עם רופא מטפל
    ישנו שוני גדול בזמני השרדות של חולים שונים וודאי שאיני יכול לנבא
    בהצלחה בטיפולים
    חובב
    חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרורת במח

    פרופ' חובב נחושתן
    01/02/2010

    הטיפול בגידול המוחי הוא בעדיפות עליונה ולכן יש צורך לדחות את שאר הטיפולים
    קשה להגיד על סיכויים כאשר איני מכיר כלל את המקרה
    רופאים המטפלים היטב בסרטן ראה יש בכל מרכז רפואי גדול בו קיימת מחלקה אונקולוגית בארץ
    איכות הטיפול קשורה לא רק לרפא כי אם לנוחיות שלכם להגיע למרכז הרפואי ו היחס במקום עצמו

    לגבי מזון אין לנו אינפורמציבה בדוקה על סוגי מזון שמשפיעים באופן ניכר בסרטן ראה
    בהצלחה בטיפוליים
    חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו