שאלה חשובה מאוד בבקשה.

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה מאוד בבקשה.
    מאיר
    31/03/2010

    אדם שעבר הקרנות 35 טיפולים. האם הוא יכול לאכול אחרי ההקרנות הכל???????
    כלומר 4 ביצים ביום? הכל הכל שומן כולסטרולר . מיותר לציין כי במהלך הטיפולים הוא לא אכל כמעט כלום. כי אין טעם. הרופאים אמרו לו תאכל הכל. לי זה לא מתיישב טוב. הגוף ריק אין מע. חיסונית. ואתה מכניס את כל הזבל של העולם לגוף שלך- והרופאים אומרים לו תאכל מה שבא לך.

    לא מתיישב לי!!!!!!!!!!!!!!!1

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה מאוד בבקשה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאכול הכל

    פרופ' חובב נחושתן
    03/04/2010

    לאחר ההקרנות לעיתים קרובות אנשים נמצאים במצב די קשה של תת תזונה
    בביצים יש חוץ מכולסטרול ) שנמוך מאד אצל רבים לאחר הקרנה
    הרבה חלבון ולכן הרופאים המליצו שלזמן קצר ניתן לאכול ביצים על מנת להעלות רמות חלבון
    מובן שלאחר זמן מה יפסיקו טיפול זה
    ישנן גם אבקות חלבון אבל הן הרבה פחות טעימות לחלק מהחולים
    לאור זאת חשוב לדבר עם הרופאים
    יש לצין כי מצב תזונתי ירוד אכן פוגע גם במערכת החיסון
    כולסטרול גבוה בעל פחות השפעה על מערכת החיסון ולכן
    שיפור תזונתי חשוב ביותר
    ניתן גם להתייעץ עם תזונאית לגבי דיאטות עשירות בחלבון שחזוב מאד לשפר את המצב התזונתי
    חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו